איפה לישון - מי אני

איפה לישון - על האתר וקצת עלי

שלום, אני שמחה לראות אתכם כאן 😊. שמי הללי סמדר, ואני חיה חיים של תנועה ומסעות (יחד עם שלושת ילדי) כבר למעלה מ-12 שנה.

כן. 12 שנה מאז שויתרתי על בית משלי, והפכתי את “איפה לישון” לתחום התמחות :-). ילדי ואני למדנו (לפעמים בדרך הקשה..) את כל מה שצריך לדעת על מציאת מקומות לינה, מכל סוג, בכל צורה.. מאירוח ביתי אצל משפחה טיבטית ועד אתרי נופש מנצנצים בקופנגן. תוכלו לקרא עוד הרבה מידע בבלוג שלי שנקרא “משפחה-עולם-טיול”.

ילדי ואני עברנו הרבה. גרנו באוהל על שפת אגם מרהיב במונגוליה, בוילה עם חוף פרטי בפיליפינים, בבית בשכונה מקומית בבנגקוק, בגסטהאוסים בנפאל ובהודו, באכסניות נוער בסין וגם ב- B&B במיינמאר. התנסינו במגוון מקומות לינה בכל רחבי אירופה והעברנו שבועות וחודשים בבתי מלון מפנקים על חוף הים בוייטנאם. גילינו שלכל מקום לינה יש את הייחוד שלו.

אבל דבר אחד משותף לכולם: למקומות הלינה ולמיקום שלהם תמיד יש השפעה גדולה על חווית הטיול או החופשה.

ולכן אני יודעת עד כמה מציאת מקום לינה שמתאים לכם יכול להיות כרוך במתח, בבלבול, בכאב ראש, בחוסר ודאות ובמליון מסכים פתוחים על המחשב.

אז כדי לחסוך מכם לפחות חלק מכאב הראש הכרוך בתכנון טיול או חופשה – הכנתי עבורכם אתר שלם שידריך ויעזור לכם למצוא את מקום הלינה המושלם בשבילכם בצורה קלה, פשוטה ונטולת מתחים.

איך להשתמש באתר ובמדריכים שבאתר

זה מאוד פשוט. כל פוסט מוקדש לאזור או למדינה מסויימת. על כל אחד מהיעדים תמצאו בהתחלה פסקה שכוללת התמצאות כללית, ואחריה תמצאו את החלוקה לשכונות / חופים מרכזיים. שם תקבלו הסברים, למה ולמי, המלצות, טיפים, עלויות ועוד. אם תקליקו על המפה המופיעה בצדו של כל אזור – תקבלו מיד את המיקום שלהם על המפה.

כמו כן כללתי גם מידע שלדעתי מאוד עוזר להבין איך לבחור מקום לינה מתאים כמו למשל: איך נקרא הרחוב המרכזי ואיפה הוא נמצא, מהם אמצעי התחבורה המקובלים, ומהן הפעילויות המרכזיות בכל אזור ואזור. 

בפוסטים הכוללים חופים – תקבלו גם מידע אם מדובר בחוף שבו ניתן לצפות בשקיעה, או בחוף שבו ניתן לצפות בזריחה (יש כאלה שמציעים גם וגם 😊). כדי לקבל פרטים נוספים על מקומות הלינה המופיעים במדריך – הקליקו על הלינקים הייעודיים.

אתם מוזמנים להתחיל כאן עם כמה טיפים כלליים הנוגעים למציאת מקומות לינה  >>

** חלק מהלינקים המופיעים באתר עשויים לכלול קישורי אפילייאט, מה שאומר שאם אתם מזמינים מקום לינה אחרי שהקלקתם עליהם – אני מקבלת עמלה כלשהי. אז תרגישו חופשי להקליק 😊.