תאילנד איפה לישון

?איפה לישון בתאילנד

ברוכים הבאים לתאילנד. המדינה שיש לה צבע מיוחד לכל יום בשבוע, שבה משלמים את חשבון החשמל בסופרמרקט, מקשיבים להמנון לפני כל סרט בקולנוע והפאד-טאי זורם ברחובות…

בתאילנד יש 1430 איים  וקו החוף שלה נמתח לאורך 2815 ק”מ.  

סה”כ יש בה 35 אלף מקדשים וכמעט 67 מיליון תושבים, הנחלקים ל- 77 מחוזות. תאילנד חולקת את גבולותיה עם ארבע מדינות שונות: מיאנמר, לאוס, קמבודיה ומלזיה.

מה שמוכיח לנו שיש בה הרבה יותר שפע ממה שאנחנו יכולים בכלל לתאר.

בנגקוק- התמצאות

בנגקוק ניצבת על הגדה המזרחית של נהר צ’או פראיה (Mae Nam Chao Phraya)  המתפתל, והיא מחולקת באופן גס לשני אזורים עיקריים על ידי מסילת הרכבת, העוברת מכיוון צפון לדרום.

למרות שהמטרופולין המודרני משתרע כיום על צדו המערבי של הנהר, העיר בנגקוק המקורית וכמעט כל אתרי התיירות שלה נמצאים בצד המזרחי של נהר צ’או פראיה. כאשר העיר נוסדה, נחפרה תעלה סביב גבולותיה המקוריים כדי ליצור אזור בר הגנה המכונה כיום האי ראטאנקוסין. חומה ומבצר הגנו במקור על העיר. חלק מהמבצרים עדיין נראים כיום. מתחם מלכותי ישן זה הוא המקום בו נמצאים רוב האתרים העיקריים, כגון ארמון המלך, וואט פו (Wat Po) והמוזיאון הלאומי.

מעבר לנהר נמצאת העיר העתיקה של תונבורי, שהייתה קיימת הרבה לפני הקמתה של בנגקוק. למעשה, תונבורי הייתה בירת סיאם במשך תקופה קצרה לפני שהבירה החדשה הוקמה. אחד מציוני הדרך המוכרים ביותר של העיר, וואט ארון (Wat Arun), ממוקם בתונבורי (Thonburi). 

מצפון למתחם המלכותי הישן נמצא אזור באנגלאמפו (Banglampu), הידוע יותר בכינויו רחוב קאוסאן (Khaosan Road), הפופולרי בקרב מטיילים בתקציב נמוך.

צפונה יותר ומעט מזרחה נמצא מחוז דוסיט, שם נמצא מקום מגוריה העיקרי הנוכחי של משפחת המלוכה (ארמון צ’יטלאדה), בסמוך לבתי הפרלמנט ולגן החיות דוסיט. 

ממזרח, לאורך הנהר, נמצא רובע צ’יינה טאון (Chinatown) של העיר, הנקרא יאוואראט (Yaowarat). מזרחה משם נמצאים המלונות הגדולים שלגדת הנהר, השוכנים בין השגרירויות העתיקות ביותר ובתי המסחר לשעבר של המערב.

בכיוון צפון, הרחק מהנהר, נמצא סילום רואד (Silom Road), ביתם של רבים ממלונות התיירות המרכזיים, כמו גם אזור הבילויים הידוע לשמצה ביותר בעיר: פאטפונג (Patpong).

מצפון לסילום נמצא רובע הקניות הראשי שבמרכזו כיכר סיאם, הכולל את מרכז מהבונקרונג (MBK), סיאם דיסקברי, סיאם סנטר, מרכז הסחר העולמי, נאראיאנאפנד, גייזורן פלאזה, אמרין פלאזה וסנטרל צ’ידלום. 

מעט צפונה יותר מאזור כיכר סיאם נמצא פראטונאם (Pratunam), רובע הבגדים של העיר.

בכיוון מערב מכיכר סיאם נמצא אזור הכביש סוקומוויט, ביתם של מלונות תיירותיים רבים נוספים, מלונות עסקים ואזורי בילוי.

בנגקוק – רחוב מרכזי: סוקומוייט – (Sukhumvit)

 אמצעי תחבורה מומלץ: הרכבת העילית הנהדרת – ה- BTS הנקראת גם Sky train. אם אתם מתכננים להסתובב הרבה בעיר- מומלץ מאוד להזמין מקום לינה במרחק הליכה קצר מה- BTS.

בנגקוק - איפה לישון

בנגקוק נחלקת לכמה אזורים עיקריים. כדי להבין קצת יותר טוב איפה כדאי לכם להתמקם, הנה רשימה של האזורים העיקריים בבנגקוק והאופי המיוחד של כל אחד מהם:

כיכר סיאם – Siam Square – רובע קניות ובילויים שוקק במרכז בנגקוק, הידוע בבוטיקים האופנתיים שלו, בקניונים ובאוכל הרחוב. 

קאוסאן רואד – Khao San Road – אזור תוסס ואקלקטי בחלק הישן של בנגקוק, פופולרי בקרב מטיילים בתקציב נמוך ותרמילאים, וידוע באוכל הרחוב, חיי הלילה והגסטהאוסים הזולים שלו. 

סוקומוויט – Sukhumvit – דרך ארוכה ועמוסה העוברת במרכז בנגקוק, עם מלונות יוקרה, מסעדות, ברים ומרכזי קניות. 

סילום – Silom – רובע עסקים ופיננסים במרכז בנגקוק, הידוע בבניינים הגבוהים, המלונות היוקרתיים, הקניונים וחיי הלילה התוססים שלו.

צ’יינה טאון של בנגקוק – Bangkok Chinatown – שכונה היסטורית ותוססת במרכז בנגקוק, הידועה בשווקים ההומים, במקדשים הסיניים, באוכל הרחוב ובארכיטקטורה המסורתית שלה. 

העיר העתיקה של בנגקוק – Bangkok Old Town – הלב ההיסטורי של בנגקוק, ביתם של רבים מציוני הדרך האיקוניים ביותר של העיר, כולל ארמון המלך, וואט פרה קאו ווואט פו. 

דוסיט – Dusit – שכונה ירוקה ויוקרתית במרכז בנגקוק, הידועה בארמונות המפוארים שלה, במוזיאונים, בפארקים ובקשרים המלכותיים שלה. 

תונבורי – Thonburi – אזור מגורים שקט ושקט יותר על הגדה המערבית של נהר צ’או פראיה, הידוע בבתים התאילנדיים המסורתיים, במקדשים ובשווקים שלצד התעלה.

 

בנגקוק

כיכר סיאם | Siam Square

כיכר סיאם היא מקדש לקניות, מלאה במרכזי קניות יוקרתיים וחנויות למציאות, מותגי מעצבים ובוטיקי אופנה בינלאומיים יוקרתיים. הרחובות הקטנים של כיכר סיאם פועמים  בחנויות תקליטים, חנויות ספרים, בתי קפה וברים. בכיכר סיאם יש את הקניות הטובות ביותר בבנגקוק והיא מלאה במתקנים, כמו בתי קולנוע, מכוני עיסוי וסלונים. כיכר סיאם עמוסה ובטוחה בכל שעות היממה.

אטרקציות מרכזיות: מרכז קניות  MBK, סיאם סנטר, סיאם דיסקברי, סיאם פרגון, סנטרל וורלד, APEX, סיאם וינטג’, טוקיו, זן. 

גישה נוחה ל-BTS.

מיקום - דירוג - נוחות - עלות
הנבחרים | הצעות למקומות לינה

מלון דאראיה – מיקום טוב, קרוב ל -BTS, בריכה, חדרים משפחתיים והסעה משדה התעופה. מחיר ממוצע: 60$ ללילה.

בנגקוק

קאו סאן / קאוסאן רואד | Khaosan Road

רצועה של ק”מ אחד של חנויות, ברים, מסעדות ודוכני רחוב, ביתה של סצנת התרמילאים – אם כי מדי שנה מוסיפים עוד מלונות ובוטיקים בטווח המחירים הבינוני. (באנגלאמפו הוא שמה של השכונה הסובבת.) הרחוב נמצא במיקום מרכזי וקרוב לכמה מהאטרקציות המובילות של בנגקוק (כמו ארמון המלך). אם אתם מגיעים מאוחר בלילה ואין לכם הזמנת מלון, הקוואסאן יכולה להיות הבחירה הכי טובה בשבילכם מכיוון שהשכונה שוקקת חיים עד השעות הקטנות וקל לחצות אותה ברגל. הסואיס (sois – רחובות צדדיים) הסמוכים הם אזורים בוהמיינים למדי, שבאופן מפתיע שומרים על תחושה תאילנדית אמיתית.

חסרון – הרכבת העילית והמטרו אינן עוברות בדרכן באזור הקאו סאן, כך שתהיו תלויים באוטובוסים, מוניות וטוק טוקים כדי להיכנס ולצאת מהאזור. עם זאת, שירותים כמו כספומטים, חילופי כספים וחנויות לציוד דיגיטאלי נמצאים בשפע.

יתרון – לינה זולה ואוכל מגוון.

אטרקציות שכונתיות: סוי רמבוטרי, בית קפה בגדד, שממית בר, מיסטר יים, וואט פו (Wat (Poh, וואט ארון, פוטין סאנס פרונטירס, הפארק הציבורי סנטיצ’אי .

מיקום - דירוג - נוחות - עלות
הנבחרים | הצעות למקומות לינה

The Ember Hotel – לא בדיוק בפנים אבל קרוב מספיק לשם, בית מלון 4 כוכבים עם כל מה שצריך, כולל ארוחת בוקר. מחיר ממוצע: 55$ ללילה.

טיפ התמצאות בבנגקוק: מה פירוש המילה "סוי" (SOI) בתאילנדית?

סוי היא סמטה צדדית או רחוב צדדי. SOIS הממוספרים במספר אי-זוגי אמורים להיות בצד שמאל של הכביש ומספר זוגי בצד ימין. דוגמה לכך היא דרך סוקומוויט, שיש בה הרבה SOIS משני צדי הכביש. מספרי הרחובות הצדדיים הם בסדר עולה בהתאם למיקומם ביחס לשאר ה- SOIS ולרחוב הראשי ממנו הם יוצאים.

לכל ה- SOIS יש לא רק מספר, אלא גם שם. בדרך סוקומוויט התחתונה בבנגקוק, למשל, נקראים ה- SOIS על שם בעלי קרקעות חשובים או משפחות של בעלי קרקעות שהיו להם אדמות באזור בעבר. חלק מה -SOIS הפכו במרוצת השנים לכבישים ראשיים ובגלל זה הם מוכרים בשמם בלבד.

דוגמאות לכך הן אסוק (Soi Sukhumvit 21)

Ekkamai (Soi Sukhumvit 55) , ועוד.    

בנגקוק

סוקומוויט | Sukhumvit

אם אתם רוצים מלונות יוקרה, מסעדות מהשורה הראשונה וחיי לילה תוססים, סוקומוויט הוא המקום ללכת אליו. זה המקום שבו רבים מהתושבים הזרים מתגוררים, ובו תיירים יכולים למצוא את השירותים והמרכזים המובילים בבנגקוק. מועדונים ומסעדות קוסמופוליטיים רבים פזורים לאורך סוקומוויט, בעוד שבתי קפה רגועים ומלאי אווירה חבויים בסמטאות הקטנות הסובבות אותה. ה- BTS עובר לאורכה של סוקומוויט.

חסרון – בסוקומוויט נמצאים גם שני רובעי האורות האדומים, ננה פלאזה (Nana Plaza) בסוי 4 (Soi 4) וסוי קאובוי (Soi Cowboy), ממש ליד סוי 23. אם אתם לא בקטע- מומלץ להמנע מלבחור מקום לינה בסביבת רובעים אלו. תחת זאת העדיפו את unot, phra kanong או אחרים.

יתרון – גישה נוחה ל -BTS, שפע שווקי אוכל ומסעדות. גישה נוחה לאטרקציות המובילות.

אטרקציות בשכונה: טרמינל 21 (קניון), פארק בנג’סירי, קלונג סן סאיב, , גלריה ובית קפה WTF.

בנגקוק

סילום | Silom

סילום היא הוול סטריט של בנגקוק (לאורך היום). לאחר רדת החשיכה, האנשים והסביבה משתנים במידה ניכרת. קו הרקיע מרופד בגורדי שחקים המתהדרים בשמות של מוסדות פיננסיים מקומיים ובינלאומיים, משרדי עורכי דין ותאגידים. הרחוב הקטן שבין דרך סילום לדרך סוראוונג מתעורר לחיים עם אנשים, חיי רחוב, דוכני מדרכות ודוכני אוכל רחוב. תיירים ומקומיים באים לכאן כדי לראות את רובע האורות האדומים פאטפונג. הוא מלא בברים ובבתי בושת. מלונות יוקרה נמצאים לאורך רחוב סאתורן הסמוך.

אטרקציות שכונתיות: מוזיאון בנגקוקיאן, דיימאסו איזקאיה, שוק הלילה פאטפונג, סקיי בר. 

גישה נוחה ל- BTS.

מיקום - דירוג - נוחות - עלות

Eastin Grand Hotel Sathorn – לא רק גישה נוחה ל-BTS, אלא שהוא מקושר אליה בגשר פרטי משלו 😊. וגם בריכת אינסוף, מיטות נוחות במיוחד וארוחת בוקר מומלצת. מחיר ממוצע ללילה – 112$.

הנבחרים | הצעות למקומות לינה
טיפ כיף

קחו את הילדים וטפסו איתם לקומה ה- 88 של מלון Baiyoke Sky Hotel– המלון הגבוה ביותר בתאילנד :-). שתו לכם קפה בנחת ושחקו עם הילדים במשחקי התמצאות. בנגקוק היא עיר ענקית, ואחת הדרכים להכיר אותה מהר ובקלות היא להביט עליה מלמעלה.. :-). 

בנגקוק

צ'יינה טאון

סוחרים סינים בצ’יינה טאון עברו לגדה המזרחית של נהר צ’או פראיה בתחילת שנות ה-80 של המאה ה-17, מה שהפך את צ’יינה טאון לשכונה העתיקה ביותר בבנגקוק. כיום, צ’יינה טאון אינה מוגדרת כאטרקציה תיירותית. זוהי שכונה סינית אמיתית שבה אנשים עובדים וחיים. רחובות צ’יינה טאון תוססים וקדחתניים – מלאים באנשים, דוכני שוק וריכוז של חנויות זהב.

החיסרון היחיד הוא שאין הרבה חיי לילה או שירותים המכוונים לתייר הטיפוסי.

יתרון – מה שכן נחמד כאן הוא החנויות לממכר מוצרים, מעדנים, ומצרכים סיניים.

אטרקציות שכונתיות: דרך יאוואראט, וואט טראמיט, מוזיאון סאפאנתאוונג, שוק פאק-קלונג.

מיקום - דירוג - נוחות - עלות
הנבחרים | הצעות למקומות לינה

ASAI Bangkok Chinatown – מרחק הליכה קצר משוק האוכל הנהדר, מציע חדרים נוחים, ממוזגים וארוחת בוקר. לא ממש מתאים למשפחות.. מחיר ממוצע: 60$ ללילה.

נסו גם את Shanghai Mansion Bangkok ששוכן במבנה משופץ מלפני כ-130 שנה, ושופץ בעיצוב המזכיר את שנחאי.. מחיר ללילה: 70$.

משפחות יכולות לבדוק את  The Quarter Hualamphong by UHG מלון בקרבת צ’יינה טאון עם בריכה וחדרים משפחתיים. מחיר לסוויטה משפחתית- 300$ ללילה.

בנגקוק - מחוץ לקופסא

מלון בית העץ

ובכן, זה לא כמו שזה נשמע. לא מדובר בבית שעשוי מעץ, אלא בחדרים שבנויים גבוה על העצים. הם קוראים להם “קנים מפנקים” ויש מבחר הכולל חדרים משפחתיים, זוגיים ועוד. כל חדר הוא עם אופי מיוחד משלו. ויש ווייפיי. הנוף, אגב, הוא נוף של טבע ונהר ולבעלי יצר הרפתקני חזק במיוחד- יש גם רפסודות צפות עם מיטות לשנת לילה ישירות על הנהר.

המלון מציע, בין היתר, סוויטה של שלושה חדרים למשפחה, כולל מיזוג אויר ומרפסות נוף. ארוחת בוקר כלולה במחיר. מבחר סרטים לצפייה אישית (כולל סרטי אנימציה לילדים) וגולת הכותרת (לדעתי האישית)- גלידת פירות שהם מכינים במקום, חינם, 24/7.

המחיר מתחיל ב-110$ ללילה לזוג. מחיר החדרים המשפחתיים הוא כ-290$ ללילה.

הקליקו לפרטים נוספים >>

העיר העתיקה של בנגקוק | Bangkok Old Town

העיר העתיקה של בנגקוק (גם ראטאנקוסין) היא אזור היסטורי, הגובל בנהר צ’או פראיה (Chao Phraya) ובתעלות ששימשו כדרכי תחבורה בעיר העתיקה. האטרקציות ההיסטוריות הנחשבות ביותר בבנגקוק ממוקמות בראטאנקוסין. האזור הוא ביתם של מקדשים בודהיסטיים, ארמונות, מונומנטים ומוזיאונים. אזור העיר העתיקה קטן יחסית ואידיאלי אם רוצים לחקור אותו בהליכה.

זכרו תמיד להתלבש בהתאם לכללי המקדשים: כסו את הכתפיים וללא כפכפים.

אטרקציות בשכונה: ארמון המלך, וואט פרה קאו, וואט מאהאתאט, הגלריה הלאומית, אולם התצוגה ראטאנקוסין.

אם מתחשק לכם את הנוף הכי יפה בבנגקוק – כדאי מאוד לבחור ללון דווקא באזור זה. ללא ספק ה-אטרקציה בביקור בבנגקוק תהיה הנוף שישתקף מהמרפסת שלכם.

מיקום - דירוג - נוחות - עלות
הנבחרים | הצעות למקומות לינה

Sala Rattanakosin Bangkok בית מלון שיושב ממש על הנהר, חלק מהחדרים מציעים נוף מרהיב. מחיר ממוצע ללילה: 130$

Inn a day– צפו מהחלון בנהר ובארמון המשתקף במימיו. חדרים נהדרים, גם לשלושה וארבעה אנשים. מחיר ממוצע: 180$ ללילה.

טיפ התמצאות בבנגקוק

פירוש המילה “Ban” או “bang” בתאילנדית הוא “כפר” או “בית”. זה יכול גם לשמש ככינוי לשכונה או איזור מסויים.

בנגקוק

דוסיט | Dusit

דוסיט מפורסמת בעיקר בזכות גן החיות של דוסיט ובזכות היותה המרכז הפוליטי של תאילנד. השכונה היא ביתם של הפרלמנט הלאומי, הארמון המלכותי ושדרות רחבות ומוצלות עם עצים גדולים. אין יותר מדי מה לראות בדוסיט מלבד מוסדות פוליטיים וארגונים בינלאומיים, וזהו אזור החביב בעיקר על תיירים המגיעים לבנגקוק לצרכי עבודה. כדאי לבקר במופעי הריקוד התאילנדיים המסורתיים בארמון דוסיט. האזור מתפתח בצעדי ענק ונראה כאילו הוא יכול להיות השכונה הטרנדית הבאה בבנגקוק.

אטרקציות שכונתיות: הספרייה הלאומית, אולם הכס של אננטה סמאקום, אחוזת וימנמק, מוזיאון השעון העתיק, גן החיות דוסיט.

מיקום - דירוג - נוחות - עלות
הנבחרים | הצעות למקומות לינה

 SSIP Boutique Dhevej Bangkok – מלון מתוק, שבו לכל פרט יש סיפור. מנסה לשחזר את ימי סיאם העתיקה, ודי מצליח 😊. נמצא במיקום טוב, מציע גם ארוחות צמחוניות וטבעוניות, כביסה. מחיר: סביב 100$ ללילה.

Cozycomo Bangkok – חדרים זוגיים שקטים עם גישה לגינה נעימה. מחיר: כ-40$ ללילה.

בנגקוק

תונבורי | Thonburi

תונבורי כוללת את כל הגדה המערבית של נהר צ’או פראיה – מצדו השני של הנהר ממרכז העיר. אם אתם רגישים לזיהום אויר – שהייה בתונבורי יכולה לעשות הבדל ניכר. בצד זה של הנהר תמצאו בנגקוק איטית ורגועה יותר, המעניקה למבקרים הצצה לתרבות התאילנדית המסורתית. תעלות עושות את דרכן דרך השכונות המבודדות יחסית. בדוכנים מוכרים נודלס מסירות תאילנדיות ארוכות זנב ישנות, ומקומיים מעדיפים לרכוב על אופניים דרך הסמטאות. הפעילות התיירותית הפופולרית ביותר היא לשכור סירה ארוכת זנב ולחקור את נתיבי המים והשווקים הצפים.

ה-BTS מגיעה רק לאזור קלונג סאן הדרומי, כך שרוב התחבורה בתונבורי מבוססת על טוק-טוקים או סירות.

אטרקציות מרכזיות בשכונה: כפר האמנים קלונג באנג לואנג, השוק הצף טאלינג צ’אן, פארק הזיכרון לאם הנסיכה, מרכז האנתרופולוגיה של הנסיכה מהא צ’אקרי סירינדהורן, שוק וואנג לאנג, דרך ארון אמרין.

מיקום - דירוג - נוחות - עלות
הנבחרים | הצעות למקומות לינה

 Avani Plus Riverside Bangkok Hotel – מלון חמישה כוכבים מפנק, מציע בריכה, חדרים עם נוף לנהר, פנורמה על כל העיר, וכל הפינוקים. כולל סוויטות עם שניים וגם שלושה חדרי שינה ועוד.. מחיר: החל מ-134$ ללילה.

Anantara Riverside Bangkok Resort – מלון חמישה כוכבים עם בריכה ענקית, גינה, נוף לנהר, ארוחת בוקר עשירה וכל הפינוקים שיסגרו לכם את החופשה כמו שצריך. מחיר ללילה: החל מ-189$ ללילה.

טיפ חשוב

אפליקצית VPN – אל תצאו בלעדיה:

ישנן אפליקציות חשובות בארץ (כמו ניהול כספים, ביט, בנקים, ביטוחים, פנסיות ועוד) שחוסמות את הגישה לכל מי שמנסה להכנס אליהן מחו”ל. לצורך כך חשוב שתורידו לטלפון שלכם מערכת טובה ואמינה של VPN. כך תוכלו להתחבר לישראל – מכל מקום בעולם.

כמו כן – זה כמובן דרוש לכל מי שרוצה להמשיך לצפות בסדרות האהובות עליו בנטפליקס.. 😊. (רק שימו לב שהמערכת שבחרתם מציעה לכם את השירות לכל המכשירים שלכם – כולל טלפון, מחשב, טאבלט וכו’).

אני משתמשת כבר הרבה שנים ב- ExpressVPN והוא תמיד עובד לי מצוין.

תוכלו להוריד אותו בחינם בלינק הזה >>.

מקומות לינה מומלצים בצ'יאנג מאי

צ'יאנג מאי- התמצאות

צ’יאנג מאי היא המרכז והבסיס לטיול בצפון תאילנד. עיר זו מוקפת הרים ומנוקדת במקדשים עתיקים המעניקים לה שילוב נדיר של הרפתקאות, טבע, תרבות, היסטוריה, אוכל ונוחות מודרנית. בעוד שמחוז צ’יאנג מאי גדול למדי, ניתן לכסות בקלות את מרכז העיר עצמה באופנוע או במונית תוך כ-20 דקות מקצה לקצה.

ניתן לחלק את האזורים העיקריים שבהם כדאי לשהות בצ'אנג מאי ל-5 שכונות:

נימן – Nimmanhaemin – שכונה אופנתית ומודרנית בצ’יאנג מאי, הידועה בבתי הקפה האופנתיים שלה, בחנויות הבוטיק, בגלריות האמנות ובחיי הלילה שלה. 

סנטית’ם – Santitham – שכונת מגורים שקטה הממוקמת צפונית לעיר העתיקה, הידועה בגסטהאוסים, מסעדות ושווקי רחוב במחירים סבירים. 

העיר העתיקה – Chiang Mai Old City – המרכז ההיסטורי של צ’יאנג מאי, מוקפת בתעלות וחומות עתיקות, וביתם של מקדשים רבים, מוזיאונים וציוני דרך תרבותיים.

ריברסייד – River side –  אזור ציורי ושליו לאורך נהר פינג, עם מלונות יוקרה, מסעדות ובתי קפה. 

דרך צ’אנג קלאן ושוק הלילה של צ’יאנג מאי – Chiang Mai Night Bazaar – שוק לילה שוקק חיים וצבעוני הממוקם בלב העיר, ומציע מגוון רחב של עבודות יד מקומיות, מזכרות ואוכל רחוב.

האזורים המרכזיים ללינה בצ'יאנג מאי ומה מאפיין כל אחד מהם

אזור ייחודי קרוב אווירה מתאים ל
העיר העתיקה חומות העיר עם מקדשים, שווקים ואתרים היסטוריים Wat Phra Singh, Wat Chedi Luang, שער Thapae, שוק הלילה של יום ראשון תוססת, תרבותית, היסטורית חובבי היסטוריה, חובבי תרבות, חובבי אוכל, מבקרים בפעם הראשונה
ניממןמין אזור טרנדי ואמנותי עם בתי קפה, ברים ובוטיקים קניון Maya, אוניברסיטת צ'יאנג מאי, Wat Doi Suthep (מקדש ההר) אופנתי, שיק, מודרני מטיילים צעירים, זוגות, חובבי עיצוב, מחפשי חיי לילה
שפת הנהר סביבה שלווה על גדת הנהר עם מקדשים וגנים Wat Phra That Doi Suthep, Wat Chiang Man, שוק הלילה נינוחה, ציורית, שלווה משפחות, אוהבי טבע, זוגות המחפשים רומנטיקה, מטיילים יוקרתיים
רחוב צ'אנג קלאן שילוב של מסורת ומודרניות עם חנויות ומסעדות מקומיות Wat Chiang Man, Wat Sri Suphan, פארק הטבע של הפילים תוסס, מקומי, ידידותי למשפחות מטיילים בתקציב נמוך, משפחות, מחפשי חוויה מקומית
סנטיתאם אזור מתפתח עם גלריות אמנות ובתי קפה Wat Umong, Wat Phra Singh, גן החיות של צ'יאנג מאי שקט, בוהמי, אמנותי מטיילים בתקציב נמוך, הרפתקנים יחידים, חוקרי מקומות לא שגרתיים
טיפ לבעלי תקציב מוגבל

אם אתם תרמילאים המחפשים לינה זולה, האזור שמדרום לחומות העיר העתיקה מלא באכסניות בעלות דירוג גבוה הנמצאות במרחק הליכה קצר מהעיר העתיקה.

צ'יאנג מאי - איפה לישון

העיר העתיקה בצ'יאנג מאי | מרכז התרמילאים

קל לאתר את המרכז ההיסטורי התוסס של צ’יאנג מאי על המפה, שכן חומות המבצר המתפוררות בנות 700 השנים יוצרות כיכר כמעט מושלמת בלב העיר. ביתם של מקדשים עתיקים, שווקים שוקקים ושפע של בתי הארחה, חנויות בוטיק ומסעדות, העיר העתיקה היא המקום בו תמצאו את כל האקשן.

עם המיקום המרכזי שלה, הקרבה לרוב האטרקציות התרבותיות, ושפע של אפשרויות לינה במחירים סבירים, העיר העתיקה הפכה גם למרכז התרמילאים של צ’יאנג מאי.

יתרונות: הרבה מה לראות ולעשות, בלב האקשן, שכונה מאוד קלה להליכה, רוב האטרקציות התרבותיות נמצאות באזור זה, מגוון גדול של מקומות לינה במחירים סבירים, מסעדות וברים, גישה נוחה לרוב העיר, שקטה יותר בלילה.

חסרונות: לעתים קרובות עמוסה בתנועה בשעות העומס מכיוון שהכבישים סביב החומה הם בעיקר חד-סטריים, זהו האזור הממוסחר ביותר בצ’יאנג מאי, אין ריזורטים או בניינים רבי קומות בשכונה זו.

מקומות מרכזיים בעיר העתיקה: מקדשים עתיקים כגון וואט צ’די לואנג, וואט פרה סינג, וואט צ’יאנג מאן. מוזיאונים כגון המרכז ההיסטורי של צ’יאנג מאי, מרכז האמנויות והתרבות של צ’יאנג מאי, ומוזיאון הפולקלור של לאנה. שער Tha Phae וחומות המבצר, שוק סומבון (Somboon).

מיקום - דירוג - נוחות - עלות
הנבחרים | הצעות למקומות לינה

POR Thapae Gate – אחד המקומות היחידים המציעים חדרים לשלושה (או יותר) אנשים. מיקום מעולה, בריכה נהדרת, חדרים מאובזרים. מחיר ללילה: החל מ-66$.

The Eight Ratvithi House– מלון חמוד, מיקום מעולה, גם הוא מציע חדרים למשפחה, גינה ומטבח. מחיר: החל מ- 32$ ללילה.

צ'יאנג מאי

שוק הלילה | Chiang Mai Night Bazaar

מעט מזרחית לעיר העתיקה, אזור זה נקרא באופן הולם על שם שוק הלילה הגדול ביותר בעיר, הפועל מדי לילה, וממוקם בלב השכונה הזאת. כאחד הדברים שחובה לעשות בצ’אנג מאי, הנוחות של שהייה ליד בזאר הלילה היא סיבה מספקת עבור חלק מהמטיילים להזמין את הלינה שלהם כאן. 

השכונה נמצאת במיקום מרכזי ומתעוררת לחיים בסביבות השעה 18:00 בכל לילה כאשר הדוכנים מתחילים להתארגן לשוק הלילה. זוהי השכונה העיקרית לקניות ולחיי לילה בצ’יאנג מאי, עם ברי בירה ומועדוני ריקודים הפתוחים עד לשעות הלילה המאוחרות בכל רחבי רחוב לואי קרוה (Loi Khroh Road).  

מקומות הלינה כאן כוללים מגוון רחב מגסטהאוסים זולים ועד מלונות יוקרה, אבל בגדול אלה יהיו יקרים יותר מאשר בעיר העתיקה.

יתרונות: בזאר הלילה הוא אחד מאתרי החובה בצ’אנג מאי, במיקום מרכזי בין הריברסייד לעיר העתיקה, שפע של ברים ומועדונים ידידותיים לתיירים עם סצנת חיי לילה תוססת, השכונה מאוד נוחה להליכה וקל להגיע ממנה לעיר העתיקה.

חסרונות: אזור זה יכול להיות צפוף, במיוחד בערבים שבהם בזאר הלילה מתקיים, אין כאן הרבה אטרקציות תרבותיות.

נקודות מעניינות בשכונת בזאר הלילה: בזאר הלילה… חוץ ממנו יש את מועדוני הלילה באבלס, פוקסי ליידי גו גו, או’מאליס, בוי בלוז בר.

אמנות בגן עדן: גלריית אמנות אינטראקטיבית בתלת מימד, אנוסארן מרקט, קמפאנגמואנג – גלריה ובר קוקטיילים.

מיקום - דירוג - נוחות - עלות
הנבחרים | הצעות למקומות לינה

Nap in chiangmai ממש קרוב לשוק הלילה, חדרים ברמה גבוהה, כולל גם חדרים משפחתיים, ומחיר מעולה- החל מ-30$ ללילה.

צ'יאנג מאי

Nimmanhaemin | נימן

לעתים קרובות מקצרים אותו ל”נימן”, שכונה זו היא האזור האופנתי והמודרני שמושך אליו צעירים מהאוניברסיטה הסמוכה ותושבים זרים מכל רחבי העולם. יש כאן תרבות בתי קפה אוונגרדית משגשגת, ונוודים דיגיטליים רוכנים מול המחשבים הניידים שלהם בכל פינה. תוכלו למצוא כאן גם מסעדות אופנתיות, בוטיקים לקניות וסצנת חיי לילה מתוחכמת יותר הכוללת כמה גגות לוהטים. רק קחו בחשבון שגם בנושא הלינה, לכל האופנתיות הזאת יש מחיר… אבל זכרו שמדובר עדיין בתאילנד, כך שליוקרה אין מחיר גבוה.

יתרונות: קניות בוטיק, חיי לילה תוססים ומתוחכמים, סצנת מסעדות ובתי קפה טרנדיים, ממוקם במקום נוח לגישה משדה התעופה, שכונה מאוד נוחה להליכה.

חסרונות: עם שפע של אוכלוסיית תושבים זרים ונוודים דיגיטליים, אזור זה יכול להיות די תיירותי והתנועה יכולה להיערם בשעות העומס, נמצא ישירות מתחת לנתיב הטיסה משדה התעופה, רעש המטוסים יכול להיות גורם מכריע, פחות אטרקציות תרבותיות כאן כיוון שהשכונה היא מודרנית יותר.

נקודות עיקריות: מרכז קניות קניון מאיה, המון בתי קפה אופנתיים כולל: כפרי וכחול, נוף ים,  )קפה ציפור חופשית, ובריא B קפה ( Rustic & Blue, Seascape, Free Bird Cafe, and Healthy B Cafe), וואן נימן פלאזה (One Nimman plaza) ושוק אוכל.

מיקום - דירוג - נוחות - עלות

הפעם – מקבץ של בתי מלון מעוצבים ויפים במיוחד, לבחירתכם:

NORN Nimman13 Boutique Hotel Chiang Mai  – עם בריכה קטנה וחדרים עם מקום לשלושה אנשים לפחות.

G Nimman Chiang Mai – בריכה מדהימה, חדרים עם נוף, חדרים עם מיטות זוגיות ומיטות יחיד משולבים.

Zivi Nimman – גם לזוגות וגם למשפחות, קצת יותר יקר (מעל 80$), עיצוב מדהים, ארוחת בוקר מפנקת כלולה במחיר.

Chern Chiangmai Boutique – מלון יפה, קצת יותר בסיסי אבל יש לו שני יתרונות: הוא מציע חדר למשפחות גדולות – 6 נפשות ויותר, הוא במיקום מעולה.

צ'יאנג מאי

Riverside | ריברסייד

מעט ממזרח לנהר מה פינג (Mae Ping), מול אזור בזאר הלילה, תמצאו את שכונת ריברסייד (Riverside). באזור זה יש אווירה שלווה ונינוחה יותר, טובה למשפחות ולקהל המבוגר יותר המחפש שהייה רגועה יותר. רוב המלונות כאן מיועדים לקהל הנופש היוקרתי. יש כאן שפע של מסעדות, ברים ובתי קפה על שפת המים, אבל האקשן האמיתי במרכז העיר נמצא במרחק של כ-10 דקות נסיעה משם.

יתרונות: נופים ציוריים של נהר פינג, המון אתרי נופש ומלונות יוקרתיים במחיר סביר, גישה נוחה לכביש המהיר, שקט בלילה.

חסרונות: רחוק יותר מהאטרקציות המרכזיות של העיר, קניות וחיי לילה מוגבלים, אין הרבה אפשרויות לינה בתקציב נמוך.

נקודות עיקריות בריברסייד: טון לאם -יאי (Ton Lam Yai Market -שוק הפרחים), מכוני ספא ואתרי נופש, קניות יוקרתיות יותר.

בית מצעד הפילים: למדו על שימור פילים וציירו פיל למזכרת לקחת הביתה..

וואט קט קאראם: מקדש עתיק מהמאה ה-14.

מיקום - דירוג - נוחות - עלות
הנבחרים | הצעות למקומות לינה

Gategaa Village – חדרי סטודיו מאובזרים ברמות שונות, כולם עם אפשרות לינה למספר אנשים, מטבחון קטן. יש גם בריכה. מחירים מעולים.

The Empress Premier Chiang Mai- מלון חמישה כוכבים, שתי בריכות, ארוחת בוקר מפנקת וכל הפינוקים, כולל מבחר חדרים משפחתיים.

צ'יאנג מאי

Santitham | סנטית'ם

צפונית מזרחית לקניון מאיה ושכונת נימאן נמצאת שכונת סנטית’ם הקסומה. זוהי פשרה טובה אם אתם מחפשים להיות ממוקמים היטב אבל רוצים לינה במחיר סביר, סנטית’ם היא אזור מתפתח שהולך ומושך אליו תושבים זרים ונוודים דיגיטליים כשנמאס להם מנימן. כאן תמצאו חוויה מקומית יותר מכיוון שחיי היומיום עדיין לא מוצפים בתיירות.

יתרונות: זול יותר מנימאן, יש יותר “תחושה תאילנדית” מקומית מאשר באזורים, אחרים הופך פופולרי יותר בקרב נוודים דיגיטליים.

חסרונות: כ -20 דקות הליכה מנימאן והעיר העתיקה, ייתכן שתזדקק לאופניים או לאופנוע כדי להסתובב, גם בסמוך לנתיב הטיסה כך שרעש עשוי להיות בעיה.

נקודות עיקריות בשכונת סנטית’ם: קאו סויה מסאי (Khao Soy Maesai )- אחד מהדוכנים המקומיים הטובים ביותר לטעום את המעדן הצפון תאילנדי הזה, פרויקט התשוקה בית הקפה (Passion Project the Cafe) –  בית קפה בריאותי בסגנון מערבי שבו הנוודים הדיגיטליים אוהבים לבלות.

מיקום - דירוג - נוחות - עלות
הנבחרים | הצעות למקומות לינה

POR Santitham – בריכה, חדרים משפחתיים, ארוחת בוקר. מחיר מעולה.

טיפ חשוב

ביטוח נסיעות לתאילנד

חשוב שתשימו לב שאתם רוכשים ביטוח נסיעות המכסה גם פעילויות חוץ ופעילויות ספורט.

נקודות סיכון מיוחדות לתאילנד: מחלות הנוגעות ליתושים, מחלות מעיים, תאונות דרכים (בעיקר טוסטוס ואופנוע) ועקיצות למיניהן, לרבות מדוזות.

עוד דברים שכדאי לשים לב אליהם תמצאו במאמר המקיף הזה >>.

אני תמיד ממליצה על אוריה- סוכן הביטוח שלי, שמתמחה בטיולי משפחות (גם קצרים וגם ארוכים), אז כדאי לכם לברר מולו תנאים ומחירים – פשוט הקליקו, השאירו פרטים והוא כבר יחזור אליכם 😊.

מקומות לינה מומלצים בפאי, תאילנד

פאי- התמצאות

פאי נמצאת במחוז מה הונג (Mae Hong) על נהר פאי, אזור הידוע בעיקר בזכות הנוף ההררי, מפלים ומעיינות חמים, כמו גם מספר מקדשים בודהיסטיים. בפאי, מספר התרמילאים עולה בהרבה על מספר התיירים המנומסים, אולם ישנן אפשרויות לינה בפאי לכולם.  היא נמצאת במרחק של כ-3.5 שעות נסיעה (מאוד מפותלת – למעשה זוהי אחת הדרכים המפותלות בעולם, כ-790 פיתולים סה”כ, ובאופן מוזר זהו סוג של גאווה לתושבי פאי – קנו לעצמכם חולצה 😊) במיניואן מצ’יאנג מאי. 

פאי – רחוב מרכזי:

הרחוב הראשי והמרכזי בפאי (שבו מתקיים גם שוק הלילה הססגוני בכל ערב) נמתח על פני  Chaisongkran Road  (צ’איסונגראן) וגם  Rungsiyanon Road (רונגסיאנון).

פאי - איפה לישון

מקומות הלינה בפאי מתרכזים רובם במרחק הליכה נוח מכל השירותים והפעילויות הדרושות. הסיבה היחידה לשכור טוסטוס היא רק כדי לצאת קצת לחקור את ההרים שבסביבה. ישנן שתי נקודות עיקריות שבהן כדאי להתמקם לצורך לינה.

בכפר פאי - דאונטאון

למטיילים עם תקציב מוגבל, ובמיוחד לאלה שמחפשים להיות קרובים לזירת ההתרחשות המרכזית של פאי כמו ברים, מסעדות ובתי קפה, כמו גם גישה מהירה וישירה לשוק האוכל המתקיים בכל לילה, השהייה במרכז העיירה עצמה יכולה להיות צעד חכם. ישנם עשרות מקומות לינה ואתם גם קרובים לתחבורה ציבורית.

פאי

על הגדה הרחוקה של נהר פאי

בעוד ששני צידי נהר פאי מרופדים באתרי נופש ובגסטהאוסים, הגדה הרחוקה (המזרחית) של הנהר שקטה מעט יותר – במיוחד ברגע שמתרחקים מעט מהנהר. עבור רבים, אזור זה הוא למעשה הטוב משני העולמות, ומספק שקט ושלווה אך שומר אתכם במרחק הליכה סביר מהעיירה פאי.

מיקום - דירוג - נוחות - עלות
הנבחרים | הצעות למקומות לינה

על גדת הנהר השקט – Baan Pai Riverside Resort – בונגלוס זוגיים ומשפחתיים עם מרפסת פרטית ואפילו ערסל. גינה רחבת ידיים ונוף נהר.

מיקום מעולה, ובריכהFamily House Zen Boutique Resort קצת יותר מפואר, מציע יחידות רטיות לזוגות ומשפחות, עם בריכה וגינה וכמה פינוקים. 

מקומות לינה מומלצים בפוקט, תאילנד

מחוז פוקט ממוקם בדרום תאילנד. זהו האי הגדול ביותר בתאילנד ונמצא בים אנדמן. המחוז הקרוב ביותר מצפון הוא פאנג-נגה והמחוזות הקרובים ביותר ממזרח הם פאנג-נגה וקראבי. בפוקט יש השפעה סינית גדולה, כך שתראו מקדשים סיניים רבים ומסעדות סיניות ברחבי העיר. פסטיבל צמחונים סיני מתקיים שם מדי שנה. בהיותה אי גדול, פוקט מוקפת בחופים מרהיבים רבים כגון רוואי, פאטונג, קארון, קמאלה, קאטה יאי, קאטה נוי ומאי קאו. אומרים שנקודת התצפית Laem Phromthep מציגה את השקיעות היפות ביותר בתאילנד.

לפוקט יש 46 חופים והיא מורכבת מ-100 כפרים קטנים. אז בואו נעשה קצת סדר:

איפה לישון בפוקט : בקצרה

עיירות וחופים מרכזיים בפוקט

פוקט העיר – פוקט טאון היא בירת מחוז פוקט והעיר הגדולה ביותר באי. פוקט טאון (Phuket Town), המורכבת מרחובות צרים, היא המקום בו תמצאו מסעדות נהדרות, חנויות ייחודיות ואטרקציות ייחודיות.

חוף קארון – Karon – שוכן בחוף המערבי של האי פוקט. ביתם של חופי התיירות השניים בגודלם של האי, קארון הוא המקום בו תמצאו נופים מדהימים, מי טורקיז מנצנצים וחופי חול לבנים החורקים כשאתם הולכים עליהם.

Patongפאטונג הוא יעד התיירות הפופולרי ביותר בפוקט. עיירת חוף ציורית זו כוללת חופים מדהימים עם חול לבן, מהם ניתן לתפוס כמה קרניים וללכת לאיבוד ביופיו של הנוף. זהו גם המקום לחיי לילה.

Kataחוף קאטה הוא אחד המקומות הטרנדיים ביותר ללינה בפוקט. ממוקם על החוף המערבי של האיים, כפר זה מושלם למטיילים המחפשים שילוב של אווירה רגועה, חיי לילה מרגשים ומגוון אטרקציות נהדרות.

Kamalaקמאלה נחשבת למקום הטוב ביותר להישאר בפוקט למשפחות. כפר קטן זה מספק למבקרים את כל הנוחות של עיירות סואנות כמו פאטונג אך ללא ההמולה.

והנה גם בטבלה ממש נוחה: 

מקומות הלינה המרכזיים בפוקט ומה תמצאו בכל אחד מהם:

 

אזור סגנון אנרגיה קרבה לאטרקציות רמת צפיפות אידיאלי עבור
פאטונג אנרגטי, תוסס חיי לילה תוססים, ברים שוקקים אטרקציות רבות במרחק הליכה גבוהה חובבי מסיבות, צעירים הרפתקנים, מחפשי ריגושים
קאטה וקארון רגוע, ידידותי למשפחות אווירה נינוחה, פעילויות ספורט מים קרוב לחוף קאטה נוי, פארק דינו בינונית משפחות, זוגות, מחפשי רגיעה
קמלה מבודד, שלו סביבה שקטה, פעילויות בטבע רחוק יותר מאטרקציות מרכזיות נמוכה חובבי טבע, זוגות, חובבי בריאות
סורין ובנגטאו יוקרתי, מתוחכם אתרי נופש יוקרתיים, חופים בתוליים קרוב למגרשי גולף, חיי לילה בסורין נמוכה-בינונית נוסעים יוקרתיים, משפחות המחפשות חוויות יוקרתיות, שחקני גולף
נאי הארן וראווי מקסים, נינוח נוף מדהים, מסעדות דגים מקומיות, חוויות תרבותיות רחוק יותר מאטרקציות מרכזיות, קרוב לכף פומטפ נמוכה זוגות, מחפשי רגיעה, חובבי תרבות
עיר פוקט היסטורית, תרבותית אדריכלות סינית-פורטוגזית, שווקים הומי אדם ליד אטרקציות העיר העתיקה, סיורי סירות בינונית חובבי היסטוריה, חובבי תרבות, מטיילים בתקציב נמוך

פוקט- התמצאות

אם מתחילים ממרכז החוף המערבי של פוקט יש לכם את הכפר Kamala. קמאלה אידיאלית לזוגות צעירים או למשפחות עם ילדים, והיא המקום בו תמצאו אתרי נופש יוקרתיים מדהימים וחופים שלווים, מועדוני חוף וגן עדן בכל ימות השנה. 

מדרום לקמאלה נמצאת פאטונג, יעד התיירות הפופולרי ביותר בפוקט. ביתה של סצנת המסיבות המפורסמת ביותר בתאילנד (ובאסיה), תמצאו כאן מבחר טוב של ברים, פאבים, מועדונים ומסעדות. זו הבחירה המובילה אם אתם מחפשים להתארח באכסניות של פוקט. תוכלו למצוא כאן מגוון גדול יותר של מלונות בטווח המחירים הבינוני ותהיו קרובים לחוף התיירותי הפופולרי ביותר בעיר.

אם תמשיכו דרומה לאורך החוף, תעברו דרך הכפרים קארון (Karon) וקאטה (Kata). הם פחות עמוסים והומים מפאטונג, שתי הקהילות הקטנות הללו מתהדרות בחופים מרהיבים, מסעדות טעימות, נופים ללא תחרות, ואולי אפילו חוף פרטי!  לבסוף, לכיוון צפון מזרח מקארון יש את פוקט טאון. העיר הגדולה ביותר בפוקט. העיר העתיקה של פוקט, היא ביתם של מספר אטרקציות, קניות נהדרות ומסעדות מעוררות תיאבון.

הידעתם:

האי של ג’יימס בונד – אחד מהאיים המפורסמים ביותר המוצעים לכם  בכל חבילות השייט “איילנד הופינג” המוצעות בפוקט, נמצא בכלל בפרובינציה שכנה, ושמו האמיתי הוא Koh Tapu (שפירושו “מסמר” בגלל צורתו)

פוקט – רחוב מרכזי:

הרחוב המרכזי והמוכר ביותר באי נקרא : בנגלה רואד, או Bangla Road (Soi Bangla), לעתים קוראים לו גם Thanon Bangla או פשוט: המדרחוב של פאטונג (Patong Walking Street). זהו רחוב ארוך מאוד, הנמצא כשעה נסיעה משדה התעופה, בפאטונג, והוא מרכז חיי הלילה של האי.

ועכשיו בפירוט : חופים מעניינים לשהות בהם בפוקט

Mai Khao | חוף מאי קאו למי שרוצה קצת שקט ובריחה מההמונים.

חוף מאי קאו (Mai Khao Beach), המשתרע לאורך החוף הצפון-מערבי של העיר, הוא אחד המקומות הטובים ביותר לשהות בפוקט למי שרוצה להרגיש קצת מבודד. אין כאן הרבה רעש, במיוחד בהשוואה לחלקים העמוסים האחרים של האי.

כשתגיעו לכאן, נסו את פארק המים ספלאש ג’ונגל. כפר הצבים הוא גם חלק מעניין מחוף מאי קאו.

זהו החוף הארוך ביותר של פוקט המשתרע על פני 11 ק”מ. מאי קאו הוא היעד האולטימטיבי ומקום מועדף על אלה שנמצאים בירח דבש.

האזור קצת רחוק מקניות וחיי לילה. ייתכן שיהיה עליכם לנסוע לפחות שעה כדי להגיע לאזורים התיירותיים. עם זאת, אם אתם מחפשים אזור שבו אתם יכולים לשבת בשקט ולהירגע ולהנות מהיופי של המים – זה מקום מעולה.

מיקום - דירוג - נוחות - עלות
הנבחרים | הצעות למקומות לינה

 Anantara Vacation Club Mai Khao Phuket – מציע סוויטות מאובזרות לזוגות וגם למשפחות (כולל מטבח מלא), חלקן עם בריכה פרטית, חוף צמוד ופינוקים לרוב.

 

פוקט

Nai Yang | נאי יאנג

נאי יאנג הוא אחד המקומות הטובים ביותר לשהות בהם בפוקט. זוהי בחירה מצוינת עבור אלה שרוצים להיות רחוקים מהקהל.

תוכלו למצוא כאן גם ברים ומסעדות, אם כי הם אינם הומים כמו האתרים האחרים באי. למרות היותו יחסית שקט ושליו, יש כל מיני פעילויות מים המוצעות באזור (אופנועי ים, גלישת רחיפה, צלילה ועוד).

מיקום - דירוג - נוחות - עלות
הנבחרים | הצעות למקומות לינה

Phuket Marriott Resort and Spa, Nai Yang Beach – כל הפינוקים והיוקרה, חדרים עם שניים וגם שלושה חדרי שינה, בריכה פרטית, מועדון משחקים, חוף כמובן ועוד..

 

פוקט

Hat Nai Thon | האט נאי תון, חוף שקט ויפה

חוף נאי תון הוא אחד המקומות הטובים ביותר לשהות בפוקט למי שרוצה להיות קרוב לחוף שקט וגם לטבע. בעוד ששני האזורים האחרים שהוזכרו לעיל שלווים באותה מידה, בהאט נאי תון יש משהו שונה קצת: הוא קרוב לג’ונגל שתוכלו לחקור. 

האט נאי תון (Hai Nai Thon) אינו פופולרי כמו האתרים האחרים באי, אבל יש לו קסם משלו.

מיקום - דירוג - נוחות - עלות
הנבחרים | הצעות למקומות לינה

 Trisara בואו נתחיל קודם כל עם הכי בהגזמה: מי שמחפש באמת מלון עם כל הנוחות, כל הנוף, וכל החוף – נסו את המלון הזה 😊. רק תציצו בתמונות..

ועוד אחד, קצת פחות יקר – Pearl of Naithon – רוצים פנטהאוז 3 חדרי שינה, רק לעצמכם? וגם בריכה ענקית וחוף? בבקשה.. רוצים דירות מאובזרות על החוף? גם זה אפשרי.

ויש גם את Pullman Phuket Arcadia Naithon Beach שתי בריכות, חוף מהמם, מרפסת נעימה עם נוף לים.

חוף מערבי, שקיעה

(וגם הזריחות יפות:-)).

פוקט

Surin | סורין - אבני חן תיירותיות

סורין, מחוז בצפון, מלא באבני חן תיירותיות, מה שהופך אותו לאחד האזורים המעניינים ביותר לשהות בפוקט – ואפילו במדינה כולה. זהו אחד מגני העדן היוקרתיים ביותר לחוף בפוקט. 

כאן תמצאו פארקים לאומיים, אמנות ותרבות.

אוהבי בעלי חיים- נסו את Save Elephant Foundation. אוהבי המשי ימצאו כאן כמה מרכזי מידע מעניינים.

בסורין מומלץ להזמין מקומות מראש – זהו אזור מבוקש.

מיקום - דירוג - נוחות - עלות
הנבחרים | הצעות למקומות לינה

Pen Villa Hotel, Surin Beach – מקום ממש חמוד עם חדרים יפים, גם למשפחות, בריכה, מדשאות ומארחים נחמדים. מחירים בין 55$ ל- 70$ ללילה.

ובמעבר חד: Rachawadee Surin Beach – רוצים חופשה משפחתית? הנה וילה פרטית, חמישה חדרי שינה, בריכה פרטית שיושבת על גבעה המשקיפה לים ומציעה את כל הפינוקים שאי פעם חלמתם עליהם. זהו אחד ממקומות הלינה היחידים שקיבלו דירוג 10, למרות המחיר: כ-3500$ ללילה…

ועוד מקום מעניין –Twinpalms Phuket– אפשרויות לינה מגוונות, גם דירות פנטהאוז חמודות עם בריכה פרטית על הגג, גם חדרים רגילים עם מרפסת לבריכה, גם חדרים משפחתיים וגם בריכת לגונה וקרבה לחוף. מחירים: החל מ-239$ ללילה.

פוקט

Kata Beach | חוף קאטה - החוף השני הכי פופולארי בפוקט

לכן החוף יכול להיות צפוף במהלך עונת השיא. תוכלו למצוא בקלות מסעדות זולות עד בינוניות המגישות אוכל מגוון, כולל אוכל תאילנדי. עם זאת, אל תצפו לאוכל ‘מקומי’ – זוהי עיירה תיירותית.

למי מיועד חוף קאטה? חוף קאטה טוב למי שרוצה לקבל הכל בקרבת מקום אבל מוצא את פאטונג עמוס מדי.

אידיאלי אם אתם רוצים להישאר בחוף מרוחק, אבל לא רוצים להיות תלויים באמצעי תחבורה – שהכל יהיה פחות או יותר במרחק הליכה.

מה טוב? חוף מעולה עם כסאות חוף עם שמשיות, שתייה, אוכל ועיסוי זמין. שקיעות מדהימות בקאטה יש הרבה מסעדות, חנויות ומלונות קל להסתובב ללא מכונית או אופנוע הרבה מלונות בטווח המחירים הזול עד הבינוני

מה לא? יכול להיות קדחתני במהלך עונת השיא. רחובות צרים ותנועה קבועה הופכים את זה להולכי רגל – לא ידידותי חוסר חניה, רק שני מלונות עם נוף לחוף..

מיקום - דירוג - נוחות - עלות
הנבחרים | הצעות למקומות לינה

בתי מלון על החוף – יש מבחר מצומצם מאוד של בתי מלון היושבים ממש על החוף. בניהם:“The Boathouse” וגם Beyond Resort Kata.

תוכלו למצוא מבחר נרחב של מלונות זולים עד בינוניים במחירים טובים ברחובות האחוריים. שימו לב – אם אתם בוחרים בחלק האמצעי של קאטה, צפויה לכם קצת הליכה כדי להגיע לחוף הים.

פוקט

Patong Beach | פאטונג ביץ' – למי שרוצה מסיבות סוערות

פאטונג היה בתחילה אחד החופים היפים ביותר בפוקט והפך לפופולרי בקרב הקהל הצעיר בזכות אווירת המסיבות הידועה שלו. תקבלו כאן גישה נוחה למסעדות רבות עד מאוחר מאוד בלילה, ובסיס נוח ליציאה לכל כיוון שתרצו.

למי מיועד פאטונג? קהל צעיר יותר, אנשי מסיבות, מטיילים שרוצים שהכל יהיה בהישג יד ובכל עת.

מה טוב? חוף גדול עם כיסאות חוף ושמשיות, משקאות, מזון ועיסויים זמינים. מבחר מדהים של אפשרויות חיי לילה: מועדונים, ברים, מועדוני גו-גו.

גישה נוחה לחנויות, שווקי לילה, קניונים ומסעדות בינלאומיות. תהיה לכם גישה למבחר עצום של מקומות לינה בכל מחיר.

מה לא? פאטונג הוא לא באמת תאילנד, צפיפות רבה, קצב מהיר.

מקומות הלינה בפאטונג : פאטונג מציע מלונות רבים, בעיקר זולים ובינוניים, אך מעט מאוד אתרי נופש יוקרתיים או רומנטיים. לא מעט מלונות נמצאים לאורך כביש החוף אך הם מציעים נוף מינימלי לים בגלל העצים והרבה עמודי חשמל עם כבלים חשמליים. כאן תמצאו גם אפשרויות לאירוח ביתי, בתי הארחה, Airbnb ודירות בבעלות פרטית.

מיקום - דירוג - נוחות - עלות
הנבחרים | הצעות למקומות לינה

Four Points by Sheraton Phuket Patong Beach Resort מהמלונות הבודדים עם נגישות לחוף, מציע חדרים מגניבים עם אפשרות ירידה לבריכה ישירות ממרפסת החדר.

Patong Lodge Hotel קרבה לחוף, חדרים משפחתיים גדולים, בריכה נהדרת, מחירים ממש נוחים.

פוקט

Karon Beach | קארון

קארון הוא חוף ארוך ורחב מאוד עם עיירה קטנה בכל קצה בה תמצאו אוכל וחנויות רבות. החוף יפה ונעים, אף פעם לא צפוף, ועם כמות הגונה של כסאות חוף, שמשיות, מוכרי שתייה וחטיפים ועיסוי חוף.

הקצה הצפוני הוא המקום שבו נמצאת העיירה הקטנה קארון, עם שוק לילה ושוק מקדשים מפורסם, כמה מסעדות פירות ים מצוינות ליד החוף ואפילו מועדון חוף.

למי מיועד קארון? למי שרוצה שיהיו מספיק מתקנים נגישים אך הרבה יותר שקטים מפאטונג, מי שאוהב חוף עצום ויפה אך לא מבודד עם כסאות נוח ושמשיות, שתייה ועיסוי.

מה טוב? החוף מעולה, מיקום אסטרטגי, (במיוחד אם אתם רוצים לחקור את דרום פוקט).

מה לא? אם אתם נמצאים בחלק האמצעי של החוף, ייתכן שיהיה עליכם ללכת כדי להגיע לאחד משני הכפרים.

מיקום - דירוג - נוחות - עלות

מקומות לינה בקארון – ישנם רק 2 או 3 מלונות עם גישה אמיתית לחוף: אתר הנופש סנטרה גרנד ביץ’  ו-  Beyond Karon. ישנם מלונות רבים לאורך חוף הים, ומאלה תוכלו להגיע לחוף רק על ידי חציית הכביש; אם אתם בוחרים מקום לינה במרכז, ייתכן שיהיה עליכם ללכת לא מעט כדי להגיע לרוב המסעדות והחנויות.

מקומות לינה מומלצים נוספים: Centara Villas Phuket – וילות מפנקות עם נוף לים ; Karon Beach Pool Villa – וילות מאובזרות, עם מטבח שלם, כוללות שניים ושלושה חדרי שינה, חלקן עם בריכה פרטית.

פוקט

Kamala | חוף קאמלה

קאמלה היה חוף שלא משך הרבה תשומת לב במשך זמן רב, והיה אהוב בעיקר על ידי סקנדינבים שהיו חוזרים שנה אחר שנה. עם פתיחתם של 2 מועדוני חוף, אווירת הכפר נעלמה, אך היא עדיין שלווה ומרגיעה מאוד.

קאמלה מרגיש ‘יחסית’ יותר תאילנדי מפאטונג, קאטה וקארון.

למי מיועד קמאלה? מי שמעדיף שכונה שקטה, למנוחה ולחופשה קלה.

מה טוב? מספר מסעדות מקומיות מאפשרות לכם לסעוד ממש על החוף. האוירה איטית ומרגיעה, במיוחד מחוץ לעונת השיא. שני מועדוני חוף מגניבים מהם תוכלו ליהנות במהלך היום והלילה, מרחק נסיעה קצר לפאטונג אם מתחשק לכם לחגוג.

מה לא? החוף פחות אטרקטיבי מקאטה או קארון אך עדיין יפה בחלקו הצפוני.

מקומות לינה בקמאלה – חוף קמאלה משתרע על פני שני חופים, חוף קמאלה המרכזי וחוף קטן יותר בדרום הנקרא חוף ריי (Rayee). וודאו שאתם יודעים באיזה חוף נמצא המלון שהזמנתם.

מיקום - דירוג - נוחות - עלות
הנבחרים | הצעות למקומות לינה

 Namaka Resort Kamala – בריכת אינסוף, נוף של ים, מיקום טוב. מחירים טובים.

פוקט - מחוץ לקופסא

keemala resort – קימאלה ריזורט 

הנה מלון שלא תרצו לצאת ממנו. בלב הג’ונגל הטרופי, ניצבות בקתות יוקרה מעוצבות בטוב טעם, לכל אחת יש בריכה פרטית, ואופי ייחודי משלה. הכי מצאה חן בעיני בקתת “קן הציפור” שממש נראית כמו קן (וגם הבריכה הפרטית שלה.. :-)). המקום מתאפיין בגישה מאוד קרובה לטבע, וכולל גינה אורגאנית (כל הבישולים במקום מתבססים על גידול עצמי), שיעורי יוגה, שעות של מספרי סיפורים, תכניות ניקוי ומדיטציה, שיעורי בישול ועוד.

החוף נמצא במרחק 4 דקות נסיעה מהמלון. השוהים במלון מקבלים הסעה חינם וגם סלסלת פיקניק ומגבות לשהות מפנקת במיוחד על החוף.

המחירים נעים מ- 450$ ללילה ועד 1000$ וגם 1500$ ללילה ולפעמים כוללים גם את ארוחת הבוקר. ילדים עד גיל 11 שוהים בחינם.

מעניין? הציצו כאן לפרטים נוספים >>

פוקט

Bang Tao Beach | חוף בנגטאו

אחד מהחופים היפים, השקטים והארוכים בפוקט. ידוע בזכות הריזורטים המפנקים שלו (לא כולם יקרים כל כך – עלויות יכולות להיות גם 68$ ללילה), כמו כן נמצאות בו כמה מהמסעדות המפורסמות באי (המאמא מיה למשל).

מצוין עבור משפחות וזוגות שרוצים לקבל הכל במקום אחד עם אתרי נופש גדולים רבים. החלק הדרומי של החוף הוא צעיר מאוד ותוסס, נהדר לסעודה ליד החוף, בעוד החלק הצפוני (סביב הבניאן טרי) כמעט לא השתנה עם חוף שליו ומסעדות קטנות בצל עצים גבוהים.

למי מיועד חוף בנגטאו? זוגות ומשפחות, מטיילים שלא מעוניינים בטירוף של פאטונג.

מה טוב? אווירה כללית טובה, מלונות רבים נמצאים ליד החוף. מבחר רחב של מסעדות חוף מהנות בתוספת כמה מהמסעדות הטובות ביותר בפוקט.

שלושה מועדוני חוף מגניבים, חוף גדול, לא צפוף מדי. אם אתם שוהים באחד מאתרי הנופש העיקריים, תוכלו ליהנות בחופשיות מהמתקנים של אתרי הנופש האחרים.

מה לא? החוף פחות רדוד מהחופים העיקריים, החול הוא מעט גס. המקומות אינם במרחק הליכה זה מזה (אך מלונות מציעים לעתים קרובות שירותי הסעות)

מקומות לינה בבנגטאו – המלונות המובילים הם שמונה אתרי נופש ענקיים שנבנו על חוף הים, חלק ממתחם לגונה פוקט. יש להם בריכות גדולות והרבה חנויות ומתקנים לבחירה. ברגע שאתם אורחים באחד מהם, תוכלו ליהנות מהמתקנים של אתרי הנופש האחרים בחינם.

מתחם לגונה פוקט (Laguna Phuket Complex) מאורגן היטב ומציע שפע של הסעות שייקחו אתכם ממקום למקום.

הסבר קצר על קומפלקס ה’לגונה’:

מקבץ לגונה פוקט (Laguna Phuket) מציע יותר מ-1,400 חדרי אירוח ב-8 מלונות דלוקס, ומציע מגוון רחב של אפשרויות. הוא כולל את היוקרה של ה- Banyan Tree , את שלושת המלונות המשפחתיים יותר:  Angsana Laguna , Dusit Thani Laguna , SAii Laguna Phuket . וילות יוקרתיות ב- Angsana Villas Resort לחובבי הפעילות והבריאות   Laguna Holiday Club Phuket Resort– וגם Banyan Tree Veya ולאוירה נינוחה ושלוה- Cassia Phuket .

מיקום - דירוג - נוחות - עלות
הנבחרים | הצעות למקומות לינה

מחוץ ללגונה, ישנם גם כמה מלונות עצמאיים, כמו ‘Anantara Layan‘. 

מי שמחפש משהו בתקציב נמוך יותר – נסו את Baan Fran Sim Da  – מלון נחמד במחיר של פחות מ-50$ ללילה. אפשרות לחדרים משפחתיים, בריכה, מטבח.

וגם Andaman Bangtao Bay Resort – עוד מלון בטווח מחירים נמוך במיוחד (כ-65$ ללילה), מציע חוף פרטי, בריכה, וחדרים גדולים ונוחים.

פוקט

Maikhao | מאי קאו – הכי שליו

זהו החוף הארוך והשליו ביותר בפוקט, חלק מפארק לאומי.

הוא נותר ברובו פראי ובלתי נגוע, שקט ושליו, מה שהופך אותו לבריחה רומנטית מושלמת של סוף שבוע עבור אלה המעדיפים להתרחק מאזורי תיירות.

מאי קאו הוא ביתם של מלונות מפוארים ואתרי ווילות נופש, ואינו מציע הרבה קניות או חיי לילה. האזור כולו מעט מבודד, כך שהשכרת רכב היא רעיון שכדאי לקחת בחשבון.

במאי קאו ובחוף סאי קאו (Sai Kaew) תמצאו הרבה מאכלי ים תאילנדיים אמיתיים, מקומיים.

למי מיועד חוף מאי קאו? זהו מחבוא רומנטי למי שרוצה למצוא שלווה מוחלטת ולטיולים ארוכים על חוף טרופי שומם (עם זאת, אין עצי קוקוס לתמונות שלכם), מי שמתכנן לבלות זמן בהנאה במלון עצמו.

מה טוב? חוף שומם עצום קרוב לשדה התעופה (זה לא מטריד, וניתן לראות את המטוסים נוחתים), אוכל תאילנדי מקומי.

מה לא? רחוק מהכל, המלונות יכולים להיות יקרים, וסביר להניח שתשתמשו במסעדות ובברים שלהם לעתים קרובות, וההוצאות יכולות להצטבר במהירות.

מקומות הלינה במאי-קאו: ישנם כמה מלונות יוקרה קרובים לחוף הים, אך לא על החוף עצמו, מכיוון שמאי קאו הוא פארק לאומי. צריך ללכת דרך גינה קטנה כדי להגיע אל החוף החולי.

אם אתם שוהים באחד מאלה, סביר להניח שתבלו את רוב זמנכם במלון, ותשתמשו במתקני המלון (ספא, ברים ומסעדות).

תחבורה המסופקת על ידי המלון יכולה להיות יקרה, לכן מומלץ, כאמור, לשקול לשכור רכב.

מיקום - דירוג - נוחות - עלות

אחד ממלונות היוקרה הנמצאים ממש בקרבת החוף:

 Renaissance Phuket Resort & Spa – המציע חדרים משפחתיים ולזוגות, בריכה פרטית, מרפסת על הים, חדר כושר ועוד..

מלון בטווח המחירים הבינוני יותר הוא Maikhao Beach Residence.

 

פוקט

Nai Harn | חוף נאי הרן

נאי הרן הוא חוף אופנתי ומדהים בדרום פוקט. זהו חלק מפארק לאומי אחר ולכן לא פלשו אליו בתי מלון והמקום נותר יחסית לא נגוע, אך הוא יכול להיות הומה בעונת השיא. תוכלו ליהנות מכמות מכובדת של מסעדות זולות ליד החוף ומכמה מקומות יוקרתיים באתר הנופש נאי הארן, כולל בר מסעדה על הגג.

בחוף זה נמצאת אחת מנקודות השקיעה היפות ביותר באי, נקודת תצפית זו נקראת : Promthep cape.

מיקום - דירוג - נוחות - עלות
הנבחרים | הצעות למקומות לינה

 Namaka Resort Kamala – בריכת אינסוף, נוף של ים, מיקום טוב. מחירים טובים.

מקומות לינה וחופים מומלצים ללינה בקוסמוי, תאילנד

קוסמוי הוא האי השני בגודלו בתאילנד, הממוקם במפרץ תאילנד, והוא גן עדן של חופים לבנים בתוליים, יערות ירוקים, מים צלולים ומטעי קוקוס. מסיבה זו, הוא הפך לביתם של מלונות יוקרה רבים, אתרי נופש מבודדים ווילות חוף הממוקמות בחופים הרבים ובעיירות הקטנות של האי קוסמוי.

לכל אחת מהעיירות הללו יש אופי משלה והיא מציעה אטרקציות שונות, כך שאיזו מהן שתבחרו יכולה לעשות את כל ההבדל בהצלחת החופשה שלכם.

קו סמוי - התמצאות

הנה כל הסיפור בקיצור:

צ’אוונג מושלם אם תרצו ליהנות מחיי הלילה.

חוף למאי לחופשה רומנטית.

חוף מיאה נאם למטיילים בתקציב מוגבל.

בופוט לחופשה עם המשפחה.

צ’ואנג מון לשהייה יוקרתית.

או טאלינג נגאם כדי להתחבר לטבע.

האזורים הטובים ביותר ללינה בקו סמוי
אזור אווירה לינה מומלץ עבור אטרקציות עיקריות
צ'אונג תוססת, תוססת, מגוון מגוון רחב, מאכסניות זולות עד אתרי נופש יוקרתיים חובבי מסיבות, משפחות, זוגות המחפשים נוחות חוף צ'אונג, בר ארק, פסטיבל סנטר סמוי, כפר הדייגים
לָמַאי רגוע, ציורי, ידידותי למשפחות אתרי נופש בינוניים, מלונות בוטיק, בונגלוס מול החוף זוגות, משפחות, אוהבי טבע, מטיילים בתקציב נמוך חוף לָמַאי, סלעי Hin Ta & Hin Yai, מקדש סבא הגדול, מקלט הפילים של סמוי
בופוט מקסים המשלב בין מסורת ויוקרה, אידיאלי לחוויה תרבותית והיסטורית ציורי, היסטורי, ידידותי למשפחות מלונות בוטיק, אתרי נופש עם אדריכלות תאילנדית, וילות מול חוף הים משפחות, זוגות המחפשים רומנטיקה, חובבי תרבות שוק הלילה בכפר הדייגים, מרתון האי סמוי, מקדש בודה הגדול, Wat Plai Laem
צ'ואנג מו מקלט שקט זה מתהדר באתרי נופש יוקרתיים, חופים בתוליים ונופים עוצרי נשימה יוקרתי, שלו, רומנטי אתרי נופש יוקרתיים, וילות פרטיות, מלונות בוטיק זוגות בירח דבש, זוגות המחפשים שלווה, מטיילים יוקרתיים חוף Coral Cove, נקודת התצפית חמשת האיים, מקדש גואן יו הסיני, גן הפרפרים של סמוי
מאה נאם מציע בריחה שלווה וקו חוף מדהים, מאה נאם הוא גן עד ידידותי לתקציב רגוע, שקט, ידידותי לתקציב אכסניות משפחתיות, בונגלוס מול חוף הים, אתרי נופש בינוניים מטיילים בתקציב נמוך, משפחות המחפשות שלווה, אוהבי טבע חוף Mae Nam, ספא נופש & אתר נופש Santiburi, W Retreat Koh Samui, הפארק הימי הלאומי אנג תונג
טיפ אוכל לצמחונים או טבעונים המבקרים בתאילנד

אם אתם צמחונים או טבעונים – אוכל הרחוב התאילנדי הוא ברובו לא כל כך ידידותי לאלה המקפידים על תזונה צמחונית או טבעונית. דוכן אוכל מקומי אמיתי בדרך כלל מגיש מנות הכוללות חזיר, עוף כלשהו או פירות ים. גם אם תבקשו מהם “פאד טאי” או סלט פפאיה בלי שמן דגים, הם עדיין יכינו אותו באותו מחבת ובאותה קערת ערבוב שבהם הכינו את המנות הרגילות, וטעם שמן הדגים כמו גם כמה בייבי שרימפס קטנטנים עדיין יכולים להתערבב בתוך המנה שלכם.

אם אתם רוצים לטעום מהאוכל המקומי – תמצאו תמיד גרסאות צמחוניות/טבעוניות שלו במרכזי התיירות, גם בשווקי האוכל התיירותיים. תוכלו לטעום שם קארי קוקוס ולמון גראס עם טופו, מאסאמן עם טופו וגם פאד טאי צמחוני למהדרין  (כן, ניחשתם, עם טופו)😊.

איפה לישון בקוסמוי - בקצרה

עיירות וחופים מרכזיים בקוסמוי

 

Choeng Monצ’ונג מון היא רצועת חוף הממוקמת בקצה הצפון-מזרחי של קוסמוי. החוף קרוב מספיק לשדה התעופה כדי להיות נוח, אבל רחוק מספיק ממנו כדי לא להיות מופרע על ידי רעש המטוסים.

Lamai – למאי היא שכונה בקו סמוי הממוקמת בצד הדרום מזרחי של האי. היא ידועה בחיי הלילה שלה ובאווירה הנינוחה שלה, עם זאת, היא קטנה יותר משכנתה הצפונית צ’אוונג ביץ’, ולכן זולה יותר. זהו מקום המתאים עבור תרמילאים וגם חביב מאוד על זוגות..

Chaweng – צ’אוונג, הממוקם בחוף הצפון-מזרחי של קוסמוי הוא השכונה התוססת ביותר בקוסמוי וניתן להתייחס אליו כאל “בירת” או לב האי. שם תוכלו למצוא שפע של ברים ומועדוני לילה על החוף, מה שהופך אותו לאזור הטוב ביותר בקוסמוי אם אתם מחפשים חיי לילה.

Mae Nam – מיאה נאם, בצפון האי קוסמוי, הוא מקום שבו אנשים באים כדי להאט את הקצב, לקחת את החיים בקלות ומחפשים חופשת חוף מרגיעה בתפאורה שנראית כמו גן עדן..גם  תרמילאים אוהבים את האזור בגלל שיש בו אפשרויות מגוונות ללינה זולה.

Bophut – בופוט, נמצא בצפון האי, מתאפיין באווירה מסורתית ומקומית יותר. פעם זה היה כפר דייגים ישן, עם חנויות ובתים מסורתיים. כיום, לעומת זאת, האזור פיתח גישה יותר תיירותית, אך עדיין נותר שונה מעיירות חוף אחרות בקוסמוי. משפחות מעדיפות לשהות כאן.

ועכשיו בפירוט : חופים מעניינים לשהות בהם בקוסמוי

צ'אוונג | Chaweng

אם אתם מחפשים שילוב בין חופשת חוף לבין חיי לילה סוערים, חוף צ’אוונג הוא התשובה. חוף צ’אוונג הוא רצועה ארוכה מאוד של חול לבן, המציעה ברים ומסעדות חוף מגניבים רבים.. בבוקר מסאג’ על החוף, בלילה ריקודים עד אור הבוקר.

רק קחו בחשבון שצ’אוונג מושך המון קהל בגלל סצנת המסיבות, כך שאם אתם מעדיפים אזורים שקטים, ייתכן שחוף צ’אוונג לא יהיה המקום בשבילכם. אל דאגה, חיי לילה נחמדים יש גם בחופים אחרים (תיכף נגיע לזה).

מיקום - דירוג - נוחות - עלות

והנה שניים מומלצים:

 Centara Reserve Samui מלון היושב על החוף, חדרים מעוצבים ויפים, חלקם עם בריכה פרטית, וגם חדרים משפחתיים נוחים.

Banana Fan Sea Resort – לא רק בגלל השם 😊. מלון מקסים, חדרים יפים, חלקם עם בריכה פרטית, חדרים משפחתיים, בריכה גדולה ויפה. ממש על החוף.

חוף מזרחי, זריחה. אבל השקיעה גם יפה..

קוסמוי - מחוץ לקופסא

 The library – הספריה

מלון מיוחד לחובבי ספרים אבל לא רק. מציע חווית נופש ייחודית ומדהימה, עם בריכה אדומה, עיצובים מסוגננים בחדרים, ספריה עם 1400 ספרים ועוד..

המלון גם מציע “סוויטות סודיות” בהן חדר שינה פרטי, סלון, מרפסת ושירותי חמישה כוכבים מפנקים.

קוסמוי

Lamai | למאי

אם אתם מחפשים מקום לבלות בו חופשה רומנטית או אפילו ירח דבש, חוף למאי יכול להתאים. זהו אחד מהיעדים הפופולריים ביותר בקוסמוי המציע מי קריסטל מדהימים, אידיאליים לשחייה, גישה לחופים לבנים מבהיקים, ואת הזריחות הטובות ביותר שתראו בחיים שלכם. האמת היא שזו אחת הסיבות העיקריות לכך שלמאי מפורסמת..

החוף עדיין שומר על אווירה נינוחה, ורוב הברים והמסעדות מנוהלים על ידי המקומיים, כך שלא תמצאו את ההמונים של צ’אוונג, ויש אפילו שוק מדרחוב שמוכר אוכל טרי וטעים, במחירים זולים מאוד.

בין לאמאי לצ'אוונג תמצאו נקודת תצפית לשקיעה מרהיבה. היא נקראת: Lat koh viewpoint.

מיקום - דירוג - נוחות - עלות
הנבחרים | הצעות למקומות לינה

Outrigger Koh Samui Beach Resort – מלון חדש, בריכת אינסוף חדרים מגוונים גם למשפחות גדולות, מגלשות מים לילדים ופינוקים למבוגרים. מחיר יחסית סביר.

Sunrise Bungalow – תמיד חלמתם על בונגלו יש על החוף? כאן תוכלו לקבל את זה. כולל מזגן, בריכה, גינה ומיקום שקט ונעים. מחיר: החל מ-26$ ללילה.

טיפ עלויות ועונות בקוסמוי (ובכלל):

באופן כללי העלויות של מקומות הלינה בקוסמוי נוסקות בחודשים דצמבר וינואר, וצוללות שוב בחודשים מאי-יוני, אז המחירים הם הזולים ביותר. לקראת חודש יולי המחירים כבר עולים בהדרגה.

הנה שיטה פשוטה לבדוק את העלויות לפי תאריכים באתר של בוקינג:

כשאתם נכנסים לדף של בית מלון מסוים, מופיעה לכם תיבה ובה מבקשים מכם למלא את התאריכים הרצויים לכם (אם לא תמלאו את התאריכים הם לא יציגו לכם את המחיר).

כשאתם ממלאים את התאריכים – שימו לב שמופיע לכם לוח שנה עם החודש כולו. בכל יום בלוח השנה המוצג – תוכלו לראות בדיוק מה העלויות ההתחלתיות לאותו מלון. תוכלו להשתמש בלוח השנה הזה גם כדי להבין את השינויים בעלויות בין התאריכים השונים, וגם בין העונות השונות:

 

קוסמוי

Maenam | מיי נאם

אם אתם רוצים לבלות חופשה שקטה הרחק מהתיירים, פנו לחוף Maenam (כלומר “אם המים”), הממוקם מחוץ לשביל התיירים השחוק בצפון האי. למעשה, החוף החולי הארוך והזהוב של Maenam הוא אחד השקטים ביותר באי כולו, מושלם לטיולים שלווים ולחיבור מחדש לטבע. כאן יש מה לעשות לכל אחד: תוכלו לבלות את היום במנוחה על חוף הים, לאכול דגים טריים באחת ממסעדות החוף, או לעסוק בפעילויות אקסטרים כמו גלישה, טיפוס על עצים, אומגה וכו’.

החוף עצמו מציע מים רדודים יחסית ולכן מתאים גם למשפחות עם ילדים צעירים.

מיקום - דירוג - נוחות - עלות
הנבחרים | הצעות למקומות לינה

הודות למחירים הנוחים מאוד שלו, Maenam הפך לפופולרי בקרב תרמילאים, כך שתמצאו אפשרויות לינה זולות רבות, כמו גם אתרי נופש אלגנטיים יותר על החוף ווילות פרטיות למי שרוצה יותר פרטיות.

כמו למשל הוילה המפוארת הזאת.

מצד שני, תראו את הבונגלוס האלה, במחיר שמתחיל מ-18$ ללילה, ישר על החוף 😊.

קוסמוי

Bophut | בופוט

ממוקם בצפון האי קוסמוי, וממזרח לחוף מיאה נאם, תמצאו את בופוט, כפר דייגים ותיק שנותן את התחושה כאילו חזרתם בזמן. זהו אזור לינה מתאים למשפחות. במרכז בופוט, תמצאו מדרחוב מקסים, ישן, העובר במקביל לחוף הים, הכולל מסעדות משובחות רבות, ברים אופנתיים עם קוקטיילים מרעננים, מלונות על חוף הים וחנויות תיירותיות.

כפר הדייגים ההיסטורי מציע חוויה תאילנדית מסורתית יותר. הוא מורכב מאוסף של מבנים סיניים ישנים מעץ ששופצו והפכו למלונות בוטיק, ברים על חוף הים, מסעדות, בתי קפה וחנויות מסורתיות. זוהי נקודה ציורית וייחודית בסאמוי.

וכשהשמש שוקעת, האזור נעשה תוסס יותר (בלי להיות רועש וצפוף מדי) ומארח את אחד משווקי הלילה הטובים ביותר בקוסמוי, שנקרא למעשה “כפר הדייגים”. אבל אחת מגולות הכותרת של בופוט הוא פסל הבודהה הגדול המפורסם, שגובהו 12 מ’, הממוקם במקדש וואט פרה יאי.

מצד שני, חוף בופוט מושלם לבלות קצת זמן איכות עם המשפחה: שיזוף, שחייה, התנסות בספורט ימי מהנה אחר כמו צלילה, או הצטרפות לכמה טיולי סירות מגניבים. 

מיקום - דירוג - נוחות - עלות
קוסמוי

Choeng Mon | צ'וואנג מון

אם לא אכפת לכם להוציא קצת כסף כדי לקבל גישה למפרצים מבודדים, חופים לבנים ומים צלולים, לכו על צ’וואנג מון, הממוקם בצפון־מזרח האי. אזור זה אהוב במיוחד על ידי זוגות ומשפחות בגלל האווירה השלווה מאוד שלו, אבל זה לא אומר שאין מה לעשות: כאן תמצאו מסעדות טעימות, ברים ומכוני עיסוי ויש לכם גישה לחוף צ’ואנג מון, אחד החופים הטובים ביותר באי קוסמוי.

דבר נהדר נוסף הוא המיקום שלו, קרוב לאתרים פופולריים רבים כמו צ’אוונג, במרחק של 15 דקות נסיעה בלבד (אם מתחשק לכם לחגוג), והבודהה הגדול, ממש חמש דקות משם. כפי שאמרתי בפתיח, צ’ואנג מון מציעה בעיקר אירוח יוקרתי, ממלונות אקסקלוסיביים עם חוף פרטי ועד אתרי נופש יוקרתיים (כמו למשל הריץ-קרלטון..).

מיקום - דירוג - נוחות - עלות
הנבחרים | הצעות למקומות לינה

הנה דווקא אופציה נהדרת במחיר של פחות מ-50$ ללילה, סוויטה פרטית עם בריכה פרטית במלון Moon Cottage >>

ואם תבחרו מקום לינה על הגבעה שמאחורי החוף, תוכלו ליהנות מתצפית פנורמית על החוף ועל שני האיים הקטנים קו פאן יאי וקו פאן נוי שנמצאים ממש ליד החוף. אליהם, אגב, ניתן ללכת ברגל בזמן שפל.

מלון six senses למשל נותן גם נוף פנורמי מרהיב (ישר מבריכת האינסוף) וגם מציע חוף פרטי.

קוסמוי

Taling Ngam | טאלינג נגאם

ממוקם בקצה הדרומי של האי, צפו למצוא קו חוף ציורי, חופים בתוליים, ג’ונגלים ירוקים, ואת הנופים הטובים ביותר של מפרץ תאילנד. רוב הזמן ישירות מחלון המלון שלכם.

זהו אחד מהמקומות היפים באי לצפות בו בשקיעה.

Taling Ngam הוא אחד האזורים השקטים ביותר באי, מתאים במיוחד למי שרוצה פשוט להירגע, להאט קצב ולשכוח הכל. עוד יתרון? כאן תמצאו את מסעדות פירות הים שנחשבות הטובות ביותר. בטאלינג נגאם תמצאו הרבה מלונות ווילות שונות לכל תקציב, החל במחירים נוחים ועד יקרים.

מיקום - דירוג - נוחות - עלות
הנבחרים | הצעות למקומות לינה

בטווח המחירים הנמוך תמצאו למשל את Koh Samui Resort Villa Giacomelli.

בטווח המחירים הבינוני תמצאו את Beachfront TalingNgam

בטווח המחירים הגבוה תמצאו את Conrad Koh Samui Residences

קוסמוי

Chaweng Noi | צ'אוונג נוי

הוא האחות הקטנה של צ’אוונג. הוא מופרד מהקצה הדרומי של חוף צ’אוונג על ידי לשון יבשה סלעית. צ’אוונג נוי (Chaweng Noi) כולל רצועה בתולית של קילומטר אחד של חול זהוב, שבחזיתה ניצבים בעיקר אתרי נופש בדירוג ארבעה כוכבים. מכיוון שקשה לגשת לחוף מבלי לעבור במלונות, הוא הרבה פחות הומה וצפוף משכנו הגדול יותר.

אחד מהמקומות היפים ביותר לצפות בו בזריחה. אבל הוא מתאים גם לחובבי שקיעות: 

בקרבת החוף נמצאת נקודת תצפית מרהיבה על השקיעה. הנה רשימה של בתי מלון מדהימים בקרבת נקודת התצפית הזאת >>

יש כמה מסעדות וברים טובים במלונות, אבל אין ממש הרבה בכיוון של קניות או תשתיות תיירותיות מסודרות – תצטרכו לנסוע לצ’אוונג בשביל זה.

מיקום - דירוג - נוחות - עלות
הנבחרים | הצעות למקומות לינה

Chaweng Tara Hotel – מלון משפחתי קטן, במרחק קצר מהחוף, המציע לינה במחירים המתחילים ב-18$ ללילה..

בנוסף, תמצאו כמה בתי מלון ווילות יוקרה הניצבים על הגבעה ומציעים נוף פנורמי על כל המפרץ. למשל: Baan Hin Sai Resort & Spa

קוסמוי

Bang Rak | באנג ראק

החוף ידוע גם בשם חוף ביג בודהה (הבודהה הגדול), בזכות הפסל הגדול שיושב על אי קטן ממש ליד החוף. זהו מיקום נהדר עם חוף חולי וארוך.

חוף באנג ראק אינו החוף הטוב ביותר בקוסמוי לשחייה. יש מבחר מוגבל של מקומות לינה בבאנג ראק ופחות פיתוח ותשתיות מאשר חופים רבים בקוסמוי.

Bang Rak יכול להתאים לאנשים המחפשים מקום לינה בלעדי ופרטי.

רוב יחידות האירוח באזור זה מורכבות מווילות פרטיות, לעתים קרובות מפוארות מאוד ומרשימות מבחינה ארכיטקטונית.

בנוסף, מטיילים עצמאיים שיש להם תקציב יכולים למצוא כמה מקומות לינה נהדרים כאן.

* כדאי לזכור כי בופוט העמוס נמצא במפרץ הבא ממערב, כך שלמרות שמדובר במקום שקט יותר, אתם לא רחוקים מאוד מכל השירותים שאתם צריכים.  בבאנג ראק יש גם מזח שממנו יוצאות סירות למסיבות הפול מון בקופנגן.

נסו את So KohKoon Beach Resort – מלון מקסים עם חוף פרטי וחדרים דמויי בונגלו במגוון אפשרויות. מחירים החל מ-55$ ללילה.

 

מיקום - דירוג - נוחות - עלות
הנבחרים | הצעות למקומות לינה

נסו את So KohKoon Beach Resort – מלון מקסים עם חוף פרטי וחדרים דמויי בונגלו במגוון אפשרויות. מחירים החל מ-55$ ללילה.

 

חוף צפון מזרחי, גם שקיעה וגם זריחה.

קוסמוי

Bang Po | באנג פו

הוא חוף ארוך בצד המערבי של האזור הצפוני של קו סאמוי. הוא משתרע מלשון אדמה קטנה בשם Laem Noi (לאם נוי) במערב ועד חוף באן טאי במזרח. זהו מקום יחסית מחוץ למסלול התיירים השחוק ואין בו את הטירוף של החופים האחרים כמו צ’אוונג ולמאי.

לכן, זוהי בחירה טובה עבור בריחה משפחתית שקטה.  חוף באנג פו הוא ברוחב של 20 מ ‘, חוף חולי ורך עם מים רדודים, טוב לילדים קטנים. החוף יפה, אבל שחייה מחוץ לחוף היא לא הטובה ביותר. יש שונית אלמוגים קטנה במרחק קצר מהחוף מה שהופך את באנג פו למקום סביר למי שרוצה לשנורקל.

כמה מהאטרקציות המעניינות בקרבת מקום הן המקדש הבודהיסטי וואט סיסו וואנה ראם (Wat Sisu Wanna Ram), תערוכת ציורי זן, ונקודת התצפית ההררית באנג פור (Bang Por). 

חוף זה הוא בחירה שימושית אם אתם נוסעים אל קוסמוי או ממנו במעבורת, מכיוון שהעיר נאתורן (Nathorn Town) והמזח נמצאים במרחק נסיעה קצר. כמו כן הכביש הסובב את האי של קו סאמוי עובר קרוב לחוף באנג פו (Bang Po Beach).

רוב מקומות הלינה הם אתרי נופש על החוף בבונגלוס ברמות תקציב זולות עד בינוניות.   

בחרו ללון בחוף באנג פו אם אתם מחפשים שקט בתקציב נמוך או אתר נופש בינוני, אם אתם מטיילים עם המשפחה, אם אתם רוצים נופים מדהימים של האיים הסמוכים, ואם אתם רוצים להיות קרובים למזח Nathan למעבורת לסוראט תאני.

מיקום - דירוג - נוחות - עלות
הנבחרים | הצעות למקומות לינה

Panorama Samui Residences – קבלו וילות מאובזרות עם נוף לים ובריכה פרטית בפחות מ-200$ ללילה.

או

Bangpo Village – בונגלוס על החוף, כולל מזגן ושני חדרי שינה (או פחות או יותר) ב-45$ ללילה.

חוף צפון מערבי (משתרע עד המזרח), שקיעה מרהיבה.

קוסמוי - הפינוק האולטימטיבי

מתחשק לכם וילה פרטית משלכם על החוף?

Sam-kah Karibu Beach House – וילה לשישה אנשים עם שלושה חדרי שינה, סלון, מטבח מאובזר, ומרפסת ישר על החוף.

מחיר- תלוי בתאריך: בין 750$- 1000$ ללילה.

קוסמוי

Lipa Noi | ליפא נוי

חוף ליפא נוי הוא אחד מאתרי התיירות הבודדים בחוף השקיעה המערבי של קו סאמוי. הוא ממוקם מדרום לעיירה נאתון (Nathon ) ומצפון לבסיס חיל הים התאילנדי. המיקום לא נשמע זוהר מדי, אבל זה חוף אטרקטיבי מאוד עם כמה מקומות טובים ללינה.  

יחידות האירוח של ליפא נוי מורכבות מאתרי נופש טובים, רובם במחירים בינוניים, כולם עם מסעדות וברים. מה שאין בליפא נוי הוא מספר רב של מסעדות, ברים וחנויות מחוץ לאתרי הנופש. אם אתם סועדים נלהבים או חובבי קניות, אז זה לא החוף בשבילכם.

אבל, אם אתם נהנים משקט יחסי, מחפשים חופשה שלווה ושקיעות יפות, ליפא נוי היא אפשרות טובה. 

בחרו ללון בליפא נוי אם אתם רוצים חוף ארוך אך צר, נהדר לטיולים, אם אתם מחפשים מקום עם אוירה קלילה ורגועה, אם אתם רוצים להישאר בצד השקיעה של האי, ואם אתם מחפשים להיות קרובים למזח Nathan למעבורת.

מיקום - דירוג - נוחות - עלות
הנבחרים | הצעות למקומות לינה

Sea Valley Resort  – מחיר סביר, ישר על החוף.

Anahata Resort – בונגלוס על החוף, כולל שני חדרי שינה, מזגן, וארוחת בוקר. יש גם בריכה ומי שתיה חופשי, ב-42$ ללילה (כולל גם שקיעות מרהיבות).  

מקומות וחופים מומלצים ללינה בקו פנגן, תאילנד

קופנגן הוא אי ענק מול חוף המפרץ המרכזי של דרום תאילנד. הוא מפורסם בזכות חופיו הלבנים, המים הצלולים כבדולח ומסיבות הפול מון.

אבל יש בקופנגן יותר מאשר מיטות שיזוף ואלכוהול. למעשה, קופנגן, האי החמישי בגודלו בתאילנד, מציע מגוון מדהים של אתרי צלילה, ג’ונגלים עבותים, כפרים מקסימים ואטרקציות טבע. 

קופנגן - התמצאות

הנה כל הסיפור בקיצור: 

Haad Salad הוא אזור בתולי וטהור ואחד המקומות המגניבים ביותר לשהות בהם בקופנגן מכיוון שהוא מציע מפרצונים אידיאליים, חופים מושלמים ומסעדות טעימות.

דרומה מכאן תגיעו לבאן טאי – המציע מיקום נהדר, חופים יפים ושפע של שירותים ומתקנים. 

Baan Kai, כפר מקסים עם אפשרויות מצוינות לסעודה, רביצה וחיי לילה. זה המקום לשהות בו ללילה אחד או אם יש לכם תקציב מוגבל כיוון שיש כל כך הרבה אכסניות, מלונות ומקומות לינה אחרים במחירים סבירים לבחירה. 

בחוף הדרומי נמצא האד רין. אזור זה הוא המקום הידוע בעיקר בזכות מסיבות הפול מון החודשיות הסוערות, ולבסוף, בצד הצפון-מזרחי של האי נמצא תונג נאי פאן.

איפה לישון בקופנגן - בקצרה

עיירות וחופים מרכזיים בקופנגן

באן טאי Baan Tai

העיירה המקסימה והיפה באן טאי שוכנת במיקום מרכזי על החוף הדרומי של קופנגן (Koh Phangan), ומציעה גישה נוחה לפעילויות, לאטרקציות ולמסיבות הפול מון של האד רין (Haad Rin) בקרבת מקום. 

באן קאי Baan Kai

במרחק נסיעה קצרה מבאן טאי נמצאת העיירה האידילית באן קאי. קהילה קטנה ונעימה זו פופולרית בקרב מטיילים, משום שהיא מציעה מקומות לינה זולים אך באיכות טובה, והיא נמצאת במרחק נסיעה קצרה בלבד מהמסיבות הסוערות והרועשות בהאד רין. 

האד רין – חיי לילה – Haad Rin

ממוקם על חצי אי קטן בדרום קופנגן הוא האד רין. כפר תוסס ומלא חיים זה ידוע בעיקר כביתן של מסיבות הפול מון הידועות והוא השכונה הטובה ביותר בקופנגן לשהות בה לחיי לילה. 

האד סלד – Haad Salad

האד סלד הוא אחד החופים היפים ביותר בקופנגן. מפרצון אידילי זה כולל חול לבן ומי טורקיז צלולים כבדולח, והוא מוקף בעצים ירוקים שופעים. 

תונג נאי פאן Thong Nai Pan

תונג נאי פאן הוא אזור המציע נופים מרהיבים הממוקם בצד הצפון-מזרחי של האי. מטיילים רבים מתעלמים מאזור רגוע וייחודי זה. אבל, לתונג נאי פאן יש הרבה מה להציע למבקרים.

האזורים המרכזיים ללינה בקו פנגן ומה מאפיין כל אחד מהם
אזור אווירה ייחודיות אטרקציות צפיפות מתאים ל
האד רין אנרגטית, תוססת, מרכז מסיבות חיי לילה ללא הפסקה, מופעי אש, ברים על החוף, אנרגיה תוססת חוף האד רין נוק (מקום מסיבת הפול מון), חוף סאנרייז, אתרי צלילה צפופה בעונה העמוסה ובזמן מסיבת הפול מון, שקטה יותר אחרת צעירים, חובבי מסיבות, מחפשי אדרנלין
טונג ניי פאן שלווה ורגועה, אידאלית להתחדשות וטבילה בטבע חופים בתוליים, מפרצונים מבודדים, סדנאות יוגה ומרכזי בריאות חופי טונג ניי פאן יאי ונואי, מפלי תן סאדת, קאו מא בינונית, עם כיסים של שקט זוגות, משפחות, מטיילים יחידים המחפשים שלווה, אוהבי טבע, חובבי בריאות
האד יאו נינוחה, קסם מקומי, מקלט לתרמילאים עם אופציות משתלמות כפר דייגים מסורתי, חוף חולי ארוך, אווירה נינוחה חוף האד יאו, מפלי תן סאדת, קאו מא, שוק הלילה טונג סלה בינונית, עם אווירה יותר מקומית ותרמילאית מטיילים בתקציב נמוך, הרפתקנים, מחפשי חוויה תאילנדית אותנטית
באן טאי תוססת ומגוונת, מתאימה לתקציבים ולאינטרסים שונים. תערובת של חיי לילה ורגיעה מגוון מסעדות, ברים וחנויות, אפשרויות לינה מגוונות חוף באן טאי, אירועי Jungle Experience, מפלים בינונית עד גבוהה, במיוחד באזורים המרכזיים משפחות, זוגות, מטיילים יחידים, מחפשי שילוב של רגיעה וכיף
צ'אלוקלום שקט ושלווה, אידאלית לבריחה מההמון ולהתחברות עם הטבע קסם כפר דייגים מסורתי, מנגרובים, שקיעות מרהיבות מפרץ צ'אלוקלום, מפלי תן סאדת, קאו מא, שוק הלילה טונג סלה נמוכה מאוד, אידאלית למחפשי שלווה זוגות, מטיילים יחידים המחפשים שלווה ושקט, אוהבי טבע
קופנגן - עונות ועלויות לינה

המחירים מתחילים לרדת סביב סוף מרץ ובמהלך חודש אפריל, כאשר מאי-יוני- יולי הם החודשים המשתלמים ביותר. אוגוסט וספטמבר לרוב יראו עליה במחירי הלינה, והמחירים הגבוהים ביותר הם בדצמבר-וינואר. שימו לב גם שישנם הבדלים ניכרים במחירים במהלך ימי השבוע השונים. בחלק מבתי המלון ימי שלישי ורביעי יהיו זולים משמעותית משאר ימי השבוע.. 😊.

ועכשיו בפירוט : חופים מעניינים לשהות בהם בקופנגן

Haad Rin | האד רין

החוף הדרומי הזה מפורסם בזכות מסיבת הפול מון החודשית המתקיימת בשטחו. חוץ מהמסיבות, מתקיימים כאן מופעי אש שגרתיים, שפע של ברים על החוף, ואפשרויות אוכל פשוטות וזולות שמתאימות במיוחד לתרמילאים.  

כמו כן הוא נמצא רק כשלושים דקות מהמזח.

האד רין מורכב למעשה משני חופים, חוף סאנרייז (Sunrise Beach) וחוף סאנסט (Sunset Beach). חוף סאנרייז הוא המקום בו מתקיימת כל הסצינה והוא גם המיקום של חגיגות הפול מון.  

תרמילאים ימצאו מגוון אפשרויות בהאד רין ויוכלו למצוא אפשרויות לינה טובות בשבריר מהעלות בחופים אחרים.

מיקום - דירוג - נוחות - עלות

למשל: Little Paradise Haad Rin – מיקום מרכזי, מציע גם חדרים משפחתיים. מחיר: החל מ-25$ ללילה.

חוף מזרחי, מחולק לחוף זריחה ולחוף שקיעה

קופנגן

Baan Tai | באן טאי / באן קאי | Baan Khai

ממוקמים בדרום מערב קופנגן, בין האד רין (מרחק נסיעה קצרה) ותונגסלה, באן טאי ובאן קאי הם אזורים פופולריים למי שרוצה להיות ליד האקשן וגם לקחת קצת נשימה מדי פעם. בבאן טאי יש חוף חול לבן ארוך וכפר קטן ומקסים עמוס במסעדות, ברים, כספומטים, סופרמרקטים. הוא מציע גם נופים מדהימים של קו סאמוי.

כאן תוכלו ליהנות בנחת מחופים חוליים רכים במהלך היום ולנצל שפע של פעילויות ספורט מים כגון דיג, קיאקים וגלשני חתירה.

בלילה, העיירה המנומנמת מתעוררת לחיים עם שפע של ברים על החוף כגון: 

Ku Club, Loi Lay Floating Bar – המספקים מוזיקה חיה ובידור. שני האזורים מציעים אפשרויות לינה במחירים תחרותיים.

האזור סביב באן טאי ובאן קאי הוא ביתם של מספר מסיבות מאורגנות היטב כמו מסיבת חצי ירח, חוויית הג’ונגל, תרבות הירח השחור ומשפחת ירח שיווה. 

מיקום - דירוג - נוחות - עלות

תוכלו למצוא כל מיני אפשרויות כמו מלונות, אכסניות, ואירוח ביתי..

למשל:

la plage resort & beach club -מלון על החוף, יחידות מאובזרות, בריכה. כ-60$ ללילה.

V-View Beach Resort – מלון על החוף, עם בריכה וחדרים בסיסיים – החל מ-18$ ללילה.

קופנגן

Thong Sala | תונג סאלה

תונג סאלה הממוקם בדרום מערב האי, הוא מקומו של הנמל הראשי בקופנגן.

זוהי התחנה הראשונה של מטיילים רבים – נקודת ההגעה של האורחים לאי וגם נקודת היציאה. 

כמעט 12,000 מהתושבים הקבועים והמקומיים באי מתגוררים בעיירה המרכזית תונג סאלה. כאן תוכלו למצוא שירותים חיוניים כמו בית החולים והבנקים.  

תונג סאלה הוא המקום שבו תמצאו את שני אצטדיוני האיגרוף התאילנדיים היחידים באי. ישנם שני שווקים, שוק הבוקר ושוק הערב עם פירות ים טריים, בשר, פירות וירקות.

העיירה כוללת גם כמה חופים, אך הם אינם יכולים להשתוות למיקומים האידיאליים בחלקים אחרים של האי. שוק הלילה ההומה (Thong Sala Night Market)  מציע מגוון מעדנים מקומיים ומאכלים תאילנדיים בזול. בתונג סאלה יש מגוון רחב של מסעדות, המגישות הן אוכל תאילנדי מסורתי והן מסעדות עם אוכל בינלאומי כמו מסעדות איטלקיות ואמריקאיות.

 

בתחילתה של הדרך החופית תמצאו נקודת תצפית יפה על השקיעה, ממנה תוכלו גם לראות את האיים השכנים מרחוק, ולהתנדנד בנדנדה התלויה מעץ הקוקוס.

מיקום - דירוג - נוחות - עלות

ישנו מלון וכמה בתי הארחה חביבים רובם ממוקמים ברחוב הראשי.

קופנגן

Srithanu | סריטאנו

ככל שמתרחקים מחופי המסיבות הדרומיים, כך האי הופך ידידותי יותר למשפחות. ממוקם על קו החוף הצפון מערבי של קופנגן,סריטאנו הוא מקום אידיאלי למטיילים המחפשים שקט ושלווה, שקיעות מעודנות וימים עצלים בצל עץ דקל. 

אזור זה הוא יעד ריטריט רוחני ידוע בתאילנד. מטיילים עייפים מתאספים כאן כדי לנקות רעלים ולהצעיר את רוחם. אזור סריטאנו כולל קו חוף ארוך של חוף סריטאנו, חצי אי – לאם סריטאנו (Laem Srithanu ) וכפר דייגים – באן סריטאנו (Baan Srithanu). יש בו גם נמל דייגים, מקדש וואט סריטאנו ואגם למסון (Laemson Lake). 

יש עדיין הרבה פעילויות שקורות בלילה אבל הן בהילוך קצת יותר רגוע.

יש גם שפע של מסעדות טבעוניות בחלק זה של האי. כאן תוכלו לצפות ללון בקוטג’ים נוחים ובבונגלוס פרטיים ולא במלונות יוקרתיים. 

מיקום - דירוג - נוחות - עלות
הנבחרים | הצעות למקומות לינה

Shanti Boutique Hotel – מדורג גבוה, מציע חדרים פרטיים לזוגות ולמשפחות. גינה וקרבה לחוף. מחיר: החל מ-30$ ללילה.

קופנגן

Haad Yao | האד יאו

אם קיים משהו כמו חוף בתולי מושלם, זה כנראה זה. ממוקם בצפון מערב קופנגן, האד יאו, הידוע גם בשם לונג ביץ’, הוא המקום שממנו עשויים חלומות.

חולות לבנים ורכים, ומים הצלולים כבדולח הם ביתה של שונית אלמוגים תוססת המושלמת לשנירקול. 

האד יאו נמצא במרחק של כ-25 דקות נסיעה מהאד רין. יש מגוון רחב של מסעדות ומקומות לינה שיתאימו לכל תקציב.

מיקום - דירוג - נוחות - עלות
הנבחרים | הצעות למקומות לינה

המחירים מתחילים מ-15 דולר לבונגלוס על חוף הים ומגיעים עד לצד הנגדי של הסקאלה עבור חלק מאתרי הנופש היוקרתיים בסביבות 100 דולר ללילה

קופנגן

Haad Salad | האד סאלאד

טבע בתולי ממתין למי שנוסע לחלק פחות מוכר זה של האי. כאן החוף מתעקל למפרצון שמרגיש מבודד ופרטי.

צוללנים וחובבי שנירקול נלהבים מגיעים למיקום חשאי זה בצפון האי להפסקה מבורכת מכל האקשן בדרום.  

זהו כפר קטנטן שמציע רק את הדברים החיוניים, אין הרבה מה לעשות או לראות מבחינת חיי האי, אך רבים נהנים פשוט לנפוש על החוף. 

כפר החוף הבוהמי הזה היה פופולארי בעבר בקרב תרמילאים שנשארו תקופות ארוכות יותר, אך מכיוון שהזמנים השתנו הם מציעים כעת גם כמה אפשרויות בחירה ללינה בטווח בינוני ויוקרתי. 

* הוא גם מהווה בסיס נוח לחקור את אגם לאם סום (Laem Som), מפל וואנגסאי (Wangsai) את הכפר צ’לוקלום (Chaloklum) ואת המקדש הסיני. האד סאלאד מקושר היטב עם שאר האי.

מיקום - דירוג - נוחות - עלות

יש מגוון מקומות לינה אבל המקום הזה משום מה ממש מצא חן בעיני (אולי בגלל השם 😊)

Cookies Salad Resort – מבחר חדרים בגדלים שונים, בריכה, חוף, נוף ואוכל טוב. מחיר: החל מ-45$ ללילה.

קופנגן

Mae Haad | מאה האד

עוד אחד מחופי הגלויה בקו פנגאן הוא מאי האד. ידוע בשקיעות הייחודיות שלו, חוף זה כולל גם גדת חול הניתנת להליכה, החשופה בזמן השפל ומחברת את החוף עם היבשה המיוערת – האי קו מא (Koh Ma Island). 

תחבורה לאזור זה וממנו היא קצת בעייתית ויש להסדיר אותה דרך מקום הלינה.

אבל אם אתם מחפשים מפלט ושקט – נופש בחלק זה של האי ימלא את הצורך הזה בצורה נהדרת.

מיקום - דירוג - נוחות - עלות

אפשרויות הלינה כאן מגוונות ונעות בעיקר בין בתי מלון ובונגלוס על החוף.

למלון על החוף עם חדרים בגדלים ובעיצובים שונים (ובריכה שווה) נסו את זה.

אם אתם רוצים בונגלו ממש על החוף נסו את המלון הזה.

(שניהם בטווח מחירים בינוני).

קופנגן

Chaloklum | צ'אלוקלום

צ’לוקלום היה בעבר כפר דייגים שקט, אך הוא עבר שינויים על מנת להתאים אותו לפעילות תיירותית.

הוא שוכן למרגלות ההרים בקצה הצפוני של האי ונגיש בקלות באמצעות אופנוע או מונית.  

תיירים רבים שנשארים זמן רב יותר בוחרים לבלות את ימיהם בחופים עטורי עצים אלה. החוף הוא מרשים, באורך של 2.5 ק”מ.

יש גם שמורת פילים, וקורס צלילה בהסמכה של PADI.

כאן תוכלו למצוא גם אפשרות להשכרות לטווח ארוך יותר בבתים ובבונגלוס פרטיים במחירים נוחים מאוד. 

מיקום - דירוג - נוחות - עלות

הנה שני סוגים של בונגלוס על החוף:

Coconut Beach Bungalows – בנוגלוס מפנקים, בעיצוב נקי ואסטטי, עם חדר שינה או שני חדרי שינה, בריכה וחוף – החל מ-86$ ללילה.

Chaloklum Coconut Bungalow – חדר או שני חדרי שינה, מרפסות, חלק מהחדרים מציעים גם מטבח, חוף – החל מ-20$ ללילה.

קופנגן

Bottle Beach | בוטל ביץ' (חוף הבקבוקים)

חוף הבקבוקים הוא ללא ספק החלק המרוחק ביותר של האי. תוכלו לבחור מבין מספר אפשרויות לינה מצומצם בלבד, אליהן ניתן להגיע באמצעות סירה ארוכת זנב.

יש גם אפשרות לטייל למיקום מרוחק זה. דרך משובשת מאוד נוצרה לאחרונה, ולכן מומלץ לכם לדבוק בחוויה אותנטית של סירה ארוכת זנב.  

הבידוד והריחוק פירושם גם שחיי הים בתוליים. החיים שופעים בשונית הסמוכה, כך שתיירים מבלים את ימיהם במים ומחוצה להם, חוקרים את השונית ומשתזפים בחופי החול הלבן. חוף הבקבוקים מתאים לחווית הבידוד האולטימטיבית..

מיקום - דירוג - נוחות - עלות
הנבחרים | הצעות למקומות לינה

נסו את Haad Khuad Resort – חוף פרטי, בונגלוס על החוף, עם אחד ושני חדרי שינה, חלקם עם מזגן. מסעדה עם אוכל מגוון – המקום מדגיש כי הוא מציע גם מגוון אפשרויות צמחוניות. החל מ -14$ ללילה.

קופנגן

Thong Nai Pan | טונג נאי פאן

זהו עוד אחד מהאזורים הידידותיים למשפחות באי. ממוקם בצד המזרחי.

המים בתונג נאי פאן רגועים ובטוחים, ומשפחות יכולות ליהנות משפע של פעילויות כגון מיני גולף, סיור במפל הסמוך ומנוחה על שפת הבריכה בכל אחד מהבונגלוס שעל החוף באזור.  

קחו בחשבון נסיעה קשוחה של 45 דקות אל החוף הזה, חלק מהכבישים אינם סלולים. תוכלו למצוא את האוסף הגדול ביותר של אתרי נופש ומלונות יוקרה כאן.

מה שאומר שתמצאו כאן קהל ותיירים בסגנון שונה באופן ניכר מהמבקרים המעדיפים את החופים הדרומיים של האד רין. 

תונג נאי פאן כוללת שני כפרים: תונג נאי פאן יאי ותונג נאי פאן נוי. לשניהם יש חוף ים משלהם, מלונות וכמה מסעדות.

חוף תונג נאי פאן יאי (Thong Nai Pan Yai Beach) הוא הגדול יותר עם רצועות ארוכות של חוף וחול לבן, ואילו בטונג נאי פאן נוי (Thong Nai Pan Noi) יש אתרי נופש יוקרתיים יותר בדירוג 4 כוכבים.

* שקיעה מרהיבה מופיעה בחוף טונג נאי פאן יאי (מומלץ לטפס על הגבעה הסמוכה).

החוף הזה מתאים לאלה שמחפשים זמן איכות עם המשפחה/בני הזוג ומעדיפים לשהות רוב הזמן בסביבת החוף והמלון.

מיקום - דירוג - נוחות - עלות
הנבחרים | הצעות למקומות לינה

Sand in My Shoes Beach Loft – חוף, בריכה, חדרים מהודרים, ארוחחת בוקר – החל מ-125$ ללילה.

The Hill Village – מרחק הליכה מהחוף, נוף של ים, בריכה, חדרים מגוונים. מחיר: החל מ- 19$ ללילה.

מקומות וחופים מומלצים ללינה בקו לנטה, תאילנד

קו לנטה הוא אי הממוקם בדרום תאילנד המפורסם בחופי החול הזהוב ובמים הצלולים שלו.  האזור מורכב ממספר איים, הגדולים שבהם הם קו לנטה נוי וקו לנטה יאי. רוב הפעילות התיירותית מתרחשת בקו לנטה יאי.

אורכו של האי כ- 30 קילומטרים ורוחבו שישה קילומטרים.

זהו ביתם של תשעה חופים מדהימים, יערות מנגרובים וקומץ כפרים מעניינים.

קו לנטה - התמצאות

כפר סלאדאן הוא המקום הראשון שרוב המטיילים יגיעו אליו בקו לנטה. סעו דרומה לחוף המערבי ותגיעו לקלונג דאו. חוף פופולרי למשפחות, קלונג דאו מתגאה במים צלולים וחמים, חופים עם חול לבן ושלל דרכים לנוח ולהירגע. 

בהמשך החוף נמצא חוף פרה אה (Phra Ae). כפר שוקק ותוסס, חוף פרה אה הוא מקלט לתרמילאים ואנשי מסיבות המעוניינים בבילויים, משקאות זולים ומקומות טובים בתקציב נמוך.

המשיכו מכאן דרומה לכפר קלונג קונג (Klong Khong). עם שילוב נהדר של ברים ומסעדות, קלונג קונג היא יעד מצוין למטיילים, יוגים ותרמילאים שמחפשים בילוי לילי טוב. ולבסוף, בצד המזרחי של האי נמצאת העיר העתיקה של לנטה. זהו מרכז העיר המקורי של האי, כפר דייגים שמור היטב, עשיר בהיסטוריה ותרבות.

איפה לישון בקו לנטה- בקצרה

עיירות וחופים מרכזיים בקו לנטה

סלאדן – Saladan – העיר הראשית והמרכז המסחרי של קו לנטה, עם מזח, שווקים, חנויות ומסעדות, ומרכז תחבורה לאיים אחרים.

חוף פרה -אה – Phra Ae – חוף ארוך ורחב עם חול רך ומים רדודים, אידיאלי לשחייה ושיזוף. 

קלונג קונג – Klong Khong – חוף רגוע וידידותי לכיס עם רצועת חול ארוכה, שלאורכו ברים ומסעדות. 

העיר העתיקה של לנטה – עיירה מקסימה והיסטורית בחוף המזרחי של האי, עם בתי עץ מסורתיים, חנויות ומסעדות. 

קלונג דאו – Klong Dao – חוף פופולרי ותוסס עם רצועה ארוכה של חול רך, אידיאלי לשחייה וספורט מים.

מפרץ הבמבוק – Bamboo bay – חוף ציורי ומרוחק המוקף בג’ונגל עבות, עם מים רגועים והזדמנויות נהדרות לשנורקלינג. 

קאו קוואנג – Kawkwang – חוף מבודד ושקט עם חול לבן ומים צלולים, מושלם לרגיעה ושחייה. 

 

 

 

 

קו לנטה - עונות ועלויות לינה

מחירי הלינה בקו לנטה משתנים מאוד בין חודש לחודש ומעונה לעונה. בגדול המחירים קופצים בדצמבר – ינואר- פברואר. סביב מרץ הם מתחילים לרדת, ובאפריל תוכלו להנות ממחירים שהם 30%-80% זולים יותר ברוב בתי המלון. מחירים זולים מוצעים לכל אורך תקופת הקיץ (מאי-אוגוסט). למעשה, בקו לנטה, יחסית לאיים פופולאריים אחרים בתאילנד, תמצאו מחירים נמוכים יותר, גם עבור בתי מלון וריזורטים מפוארים.

* יחד עם זאת, כדאי לציין שעלויות הלינה והמחיה באזורים מסויימים בקו לנטה קפצו בשנים האחרונות, וזאת בשל העובדה שהיא הפכה להיות מקום החביב על משפחות המטיילות תקופות ארוכות (נסטינג) ועל נוודים דיגיטאליים. 

ועכשיו בפירוט : חופים מעניינים לשהות בהם בקו לנטה

כפר סלאדאן | Saladan

ממוקם בקצה הצפוני של האי. זוהי עיר נמל סואנת, ועבור רוב המטיילים, זהו המקום הראשון בו הם דורכים על האי. סאלאדן (Saladan) הוא כפר שוקק חיים המותאם היטב לתיירים. זה המקום שבו תוכלו למצוא מבחר טוב של מסעדות ומקומות לינה.

הכפר, הידוע גם בשם באן סלאדה – הוא מקום מעניין למי שאוהב קניות 😊. ברחבי הכפר המקסים הזה חבויות אינספור חנויות ובוטיקים, שווקים וחנויות המציעים הכל, החל מאופנה ואביזרים ועד עבודות יד ומזכרות.

מיקום - דירוג - נוחות - עלות
הנבחרים | הצעות למקומות לינה

מלון מומלץ במיקום טוב בעירThe Hotel Zealonta – מלון מתוק, עם חדרים יפים, נקיים ומאובזרים. כ-50$ ללילה.

מומלץ כנקודת יציאה נוחה לטיול “דיולגים בין איים” (איילנד הופינג)

Sabai Dee Mansion & Hotel – חדרים מאובזרים ויש גם חדרים משפחתיים – החל מ-20$ ללילה.

קו לנטה

Phra Ae Beach | פרה אה- לבעלי תקציב מוגבל

חוף פרה אה ממוקם בחוף המערבי של קו לנטה, מעט דרומית לחוף קלונג דאו ולכפר סלאדן. חוף פרה אה (Phra Ae Beach) מתאפיים בחוף חול לבן מהמם המשתרע על פני יותר משלושה קילומטרים.

זהו מקום מפלט לתרמילאים ולמטיילים המעוניינים להתרווח, להירגע ולספוג קצת קרניים. 

לאורך החוף וגם במעלה הרחובות יש מבחר של אכסניות במחירים סבירים ומוטלים משתלמים המתאימים למטיילים בכל הגילאים, הסגנונות והתקציבים.

מיקום - דירוג - נוחות - עלות
הנבחרים | הצעות למקומות לינה

לא על החוף ובכל זאת – Green Pepper מלון בדירוג גבוה, מציע חדרים עם שני חדרי שינה, וחדרים משפחתיים במגוון אפשרויות. גינה, פינת ישיבה וצוות דובר אנגלית. מחיר – ממוצע של כ-30$ ללילה.

White Flower Lanta מלון דירות במרחק הליכה קצר מהחוף. מציע דירות חדר, שני חדרים ושלושה חדרים, מאובזרות (כולל בייצים, ריבה וחלב 😊), שתי בריכות ונוף פנורמי לים. מחירים: החל מ-45$ ללילה.

חוף מערבי, שקיעה יפה. וגם זריחה חביבה.

קולנטה - מחוץ לקופסא

 BOHO Hostel

רוצים לישון קצת על המים? הגסטהאוס המתוק הזה ניצב בקלונסאות מעל מי התעלה החוצה את האי. הוא ממש קרוב למזח ומציע אירוח מפנק. מחיר: החל מ -20$ ללילה.

 

קו לנטה

Klong Khong | חוף קלונג קונג -חיי לילה

קלונג קונג הוא כפר הממוקם בחוף המערבי המרכזי של קו לנטה. ביום, זהו כפר שליו ונינוח שמושך אליו תרמילאים, היפים ויוגים עם אורח החיים הנינוח שלו.

בלילה, בחלק זה של האי תמצאו שילוב טוב של ברים ומועדונים. כאן תוכלו ליהנות מכל דבר, החל מברים ופאבים נינוחים ועד לרחבות ריקודים משגשגות ומסיבות חוף כל הלילה. 

אוהבים לאכול? חוף קלונג קונג (Klong Khong Beach) הוא גם ביתן של מגוון רחב של מסעדות המציעות מנות טעימות מכל רחבי העולם.

מיקום - דירוג - נוחות - עלות
הנבחרים | הצעות למקומות לינה

The Lazy Lodge – יושב לו בנינוחות על החוף, מלון 4 כוכבים עם כל הפינוקים. החל מ-160$ ללילה.

קו לנטה

Lanta Old Town | העיר העתיקה של לנטה

העיר העתיקה של לנטה שוכנת בחוף המזרחי של האי, ושימשה כמרכז הראשי של האי עד אמצע המאה ה-20. זהו כפר תאילנדי מסורתי ספוג בהיסטוריה ובתרבות.

תמצאו כאן מבוך של רחובות וסמטאות מתפתלים שלאורכם בתים מעץ טיק ומסעדות על כלונסאות. בניגוד לרבות מהעיירות והכפרים האחרים באי, העיר העתיקה של לנטה שמרה על הקסם והאופי שלה לאורך השנים.

זה המקום שבו טיול רגוע ברחובות יכול להחזיר אתכם אחורה בזמן..

מיקום - דירוג - נוחות - עלות
הנבחרים | הצעות למקומות לינה

במיקום מעולה, וממש על קו המיםDeep House Sea View – בתי עץ עם מרפסות, מצויידים להפליא (כולל מדיח כלים!), מציעים נוף של ים וקרבה לעיר העתיקה. מחירים החל מ-30$ ללילה.

גסטהאוס חמוד בעיר העתיקה Sweet Life Community Guesthouse – חדרים פרטיים ומעונות, שירותים משותפים, קרבה גם לחוף וגם לעיר העתיקה. מחיר – החל מ-12$ ללילה.

קו לנטה

Klong Dao | קלונג דאו

קלונג דאו הוא חוף יפהפה בצפון קו לנטה. הוא ממוקם במרחק של קילומטר אחד בלבד מהמזח בסלאדן והוא אחד החופים הראשונים שמטיילים נתקלים בהם באי.

הודות לחול הלבן, הגלים הרכים והמים החמים שלו, חוף קלונג דאו הוא אפשרות נהדרת למשפחות. זה המקום שבו ילדים בכל הגילאים יכולים לשחות, להשתכשך ולשחק בבטחה במים, מבלי לדאוג לגובה המים או לגלים גבוהים.

בנוסף, קלונג דאו היא ביתם של מבחר טוב של אתרי נופש ומלונות, מה שמקל על מציאת מקומות לינה נוחים ומשתלמים לקהל גדול יותר.

מיקום - דירוג - נוחות - עלות
הנבחרים | הצעות למקומות לינה

בונגלוס על החוף – Cicada Lanta -בונגלוס חמודים לזוגות ולמשפחות, גינה, חוף וארוחת בוקר. החל מ-100$ ללילה.

דירות מאובזרות Phumin Apartment – במרחק של כ-300 מ’ מהחוף, ליחידים, זוגות ומשפחות. גינה ופינות ישיבה. החל מ- 22$ ללילה.

קו לנטה

Bamboo Bay (Ao Mae Phai) | מפרץ הבמבוק

מפרץ הבמבוק הוא החוף הרחוק ביותר מסלאדן, הנמצא במרחק של כ -40 דקות נסיעה במונית משם. לאורך 800 המטרים של המפרץ תהנו ממים צלולים כבדולח וחוף חולי לבן משובח עם קומץ אתרי נופש פשוטים הפזורים פה ושם.

הוא מוקף הרים מכוסים ביערות גשם. בשל מיקומו תוכלו למצוא גן עדן בתולי למדי.

מפרץ הבמבוק הוא ההגדרה של חוף יפהפה ומבודד. עד לאחרונה לא היה אפילו כביש סלול המוביל לכאן, ואף על פי שאחד מהם נבנה כעת, זהו עדיין האזור השקט והשליו ביותר בקו לנטה.

אם אתם מחפשים לראות איך תאילנד נראתה לפני 20 שנה, מפרץ הבמבוק הוא המקום.

מיקום - דירוג - נוחות - עלות
הנבחרים | הצעות למקומות לינה

LaLaanta Hideaway Resort – חוף פרטי, שתי בריכות שחיה, מיקום שקט ואינטימי בקצה המפרץ. מחירים: החל מ-70$ ללילה. 

קו לנטה

Kawkwang | חוף קאו קוואנג

זהו חוף קטן אך רגוע מאוד ובמיקום מעט מרוחק מה שהופך אותו למקום אידיאלי לאנשים שאוהבים חוף לא צפוף מדי.

חוף קאוקוואנג (Kawkwang) ממוקם בסמוך לחוף קלונג דאו (Khlong Dao), בו תוכלו למצוא מסעדות רבות וברים על החוף. Kwakwang הוא גם מקום נחמד לצפות בשקיעה.

מיקום - דירוג - נוחות - עלות
הנבחרים | הצעות למקומות לינה

חוף פרטי – Avani Plus Koh Lanta Krabi Resort– חדרים לזוגות ולמשפחות, כולל שני חדרי שינה ובריכה פרטית, מציע חוף פרטי ונוף פנורמי לים אנדמן.

החוף פונה צפונה, לכן אין ראות טובה. לא זריחה ולא שקיעה.

,לסיכום

כמו ששמתם לב, לתאילנד יש הרבה מה להציע בכל הקשור למקומות לינה. החל מבונגלוס בסיסיים על חוף שומם, וכלה בוילות פאר עם בריכות אינסוף לנוף פנורמי מוטרף. אני חושבת שהכי כייף זה לשלב גם וגם וגם.. 😊.

וטיפ אחרון: נכון שהנופים יעשו לכם חשק בלתי פוסק להוציא את המצלמה. אבל אל תשכחו גם לצלם את הרגעים הקטנים, האינטראקציות היומיומיות, המבט, החיוך, החיבוק.