מקומות לינה מומלצים בהאנוי בהו צ'י מין סיטי בדאלאת בהוי אן

?איפה לישון בוייטנאם

ברוכים הבאים לוייטנאם. המדינה שמתפלשת בדיונות חול אדומות, מתפארת במערה הגדולה בעולם, מגישה לכם קפה עם ביצים ומאכלסת יותר אופנועים מבני אדם.

וייטנאם ממוקמת בדרום מזרח אסיה. ויש לה קו חוף המשתרע על פני למעלה מ -3,200 קילומטרים.  המדינה משתרעת על שטח כולל של 331,210 קמ”ר. היא מחולקת ל-58 מחוזות ו-5 עיריות, כולל עיר הבירה האנוי והעיר הגדולה ביותר, הו צ’י מין סיטי.

המדינה היא ביתם של מגוון רחב של נופים, כולל גבעות, הרים, מישורי חוף, ורשת עצומה של נהרות ונתיבי מים. הפסגה הגבוהה ביותר בווייטנאם היא Fansipan, המתנשאת לגובה של 3,143 מטר וממוקמת ברכס הרי הואנג ליין סון בצפון מערב המדינה.

דלתת המקונג, בדרום המדינה, היא אחת מדלתות הנהרות הגדולות בעולם וידועה במערכת האקולוגית הייחודית שלה ובמגוון הביולוגי העשיר שלה. 

וייטנאם היא ביתם של אתרים טבעיים יפים רבים, כולל מפרץ האלונג, אתר מורשת עולמית של אונסק”ו הידוע באלפי איי אבן גיר ואיונים; הפארק הלאומי פונג נה-קה באנג (Phong Nha-Ke Bang National Park), המתהדר בכמה ממערכות המערות הגדולות והמרהיבות בעולם; ושדות האורז המדורגים של סאפה (Sapa), המציעים נופים מדהימים של ההרים והעמקים שמסביב.

וייטנאם גם נחשבת ליצאנית הקפה השניה בגודלה בעולם – היא מייצרת למעלה ממליון טון של פולי קפה בשנה. כמו כן, עד כמה שחם כאן ברוב ימות השנה, וייטנאם היא אחת מהמדינות הזולות ביותר בעולם בכל מה שקשור לכוס בירה. בירה מקומית יכולה להמכר ב-5000 דונג (בערך 75 אג’) לכוס ולפעמים אפילו תקבלו את הכוס השניה בחינם 😊.

איפה לישון בהאנוי

האנוי- התמצאות

האנוי ממוקמת בחלק הצפוני של וייטנאם, והיא מחולקת למספר מחוזות עיקריים. הרובע העתיק ממוקם בלב העיר, צפונית לאגם הואן קיאם. בא דין ממוקמת ממערב לרובע העתיק, וכוללת אתרים פוליטיים והיסטוריים חשובים כמו המאוזוליאום של הו צ’י מין, הארמון הנשיאותי ומקדש הספרות.  

מדרום לרובע העתיק נמצא רובע הואן קיאם (Hoan Kiem), שבו נמצא אגם הואן קיאם (Hoan Kiem) היפה והפארקים שמסביב. רובע דונג דה ממוקם ממערב להואן קיאם, והוא ידוע בשכונות השלוות שלו ובאתרים היסטוריים חשובים כגון מגדל הדגל של האנוי ומקדש הר הירקן. 

האגם המערבי ממוקם צפונית מערבית למרכז העיר, והוא אזור יוקרתי יותר עם מלונות יוקרה, מסעדות יוקרה ופארקים על שפת האגם. אזור זה הוא גם ביתם של מספר מקדשים ופגודות היסטוריים, כולל פגודת טראן קווק. 

אטרקציות פופולריות אחרות בהאנוי כוללות את בית האופרה של האנוי (Hanoi Opera House), קתדרלת סנט ג’וזף (St. Joseph’s Cathedral), מוזיאון וייטנאם לאתנולוגיה (Vietnam Museum of Ethnology) ותיאטרון בובות המים תאנג לונג (Thang Long Water Puppet Theatre).

האנוי – רחוב מרכזי: 

ישנם מספר רחובות ראשיים בהאנוי, כל אחד עם אופי ייחודי ואטרקציות משלו. עם זאת, אם היינו צריכים לבחור רחוב אחד שנחשב לרחוב “הראשי” של האנוי, זה יהיה רחוב האנג נגאנג ההיסטורי (Hang Ngang), העובר מאגם הואן קיאם לשוק דונג שואן ברובע העתיק.  

לרחוב האנג נגאנג יש היסטוריה עשירה והוא ביתם של אתרים תרבותיים והיסטוריים חשובים רבים, כולל המוזיאון הלאומי להיסטוריה וייטנאמית, בית האופרה של האנוי, ומלון סופיטל לג’נד מטרופול המפורסם. לאורך הרחוב, תוכלו למצוא גם חנויות מסורתיות רבות המוכרות משי, עבודות יד ומזכרות אחרות.

רחובות חשובים אחרים בהאנוי:

  • טראנג טיין (Trang Tien) – העובר במקביל להאנג נגאנג (Hang Ngang) וידוע בחנויות היוקרה והבוטיקים שלו,
  • והרחובות ההומים של הרובע העתיק – כולל האנג דאו (Hang Dao), האנג באק (Hang Bac) והאנג גאי (Hang Gai), שמציגים שווקים מסורתיים מוצרי אמנות וסדנאות לעבודות יד.

 

אמצעי תחבורה מומלץ בהאנוי: אוטובוסים. בעיר יש רשת עצומה של קווי אוטובוס המכסים כמעט את כל אזורי העיר, והאוטובוסים הם דרך נוחה, אמינה, זמינה וזולה להתנייד בה. תוכלו למצוא תחנות אוטובוס בכל רחבי העיר.

בנוסף לאוטובוסים, יש גם מוניות, מוניות אופנוע (המכונות xe om), ואפליקציות להזמנת נסיעות כגון Grab.

להאנוי יש גם מערכת מטרו מוגבלת, עם קו אחד הפועל כעת וכמה אחרים בבנייה. 

האנוי - איפה לישון

האנוי נחלקת לכמה אזורים עיקריים. כדי להבין קצת יותר טוב איפה כדאי לכם להתמקם, הנה רשימה של האזורים העיקריים בהאנוי והאופי המיוחד של כל אחד מהם:

הרובע העתיק: זהו הלב ההיסטורי של האנוי והוא ידוע ברחובותיו ההומים, בסמטאותיו הצרות, אוכל רחוב מגוון, קניות וכן באדריכלות המסורתית שלו. זהו מקום נהדר לחקור ברגל, לחוות את התרבות המקומית, וכמה מהאטרקציות העיקריות שלו כוללות את אגם הואן קיאם (Hoan Kiem), שוק דונג שואן (Dong Xuan) וקתדרלת סנט ג’וזף (St. Joseph). 

הרובע הצרפתי: אזור זה התפתח בתקופה הקולוניאלית הצרפתית ומאופיין בשדרות רחבות, מבנים מפוארים ובתי קפה אלגנטיים. חלק מהאטרקציות העיקריות שלו כוללות את בית האופרה של האנוי, הארמון הנשיאותי ומוזיאון המהפכה הווייטנאמית.

מחוז בא דין Ba Dinh: אזור זה הוא ביתם של רבים מבנייני הממשלה והאתרים ההיסטוריים החשובים ביותר של האנוי, כולל המאוזוליאום של הו צ’י מין, מקדש הספרות והמוזיאון להיסטוריה צבאית של וייטנאם. 

רובע טאי הו Tay Ho: אזור זה ממוקם על גדות האגם המערבי וידוע ביופיו הנופי, בשכונות השקטות ובאפשרויות האוכל והקניות היוקרתיות שלו. חלק מהאטרקציות העיקריות שלו כוללות את האגם המערבי (West Lake), פגודת טראן קווק (Tran Quoc Pagoda) ומקדש קוואן טאן (Quan Thanh).

Hoan Kiem District מחוז הואן קים: אזור זה מתרכז סביב אגם Hoan Kiem וידוע בחיי הלילה התוססים שלו, אוכל רחוב וקניות. חלק מהאטרקציות העיקריות שלו כוללות את תיאטרון בובות המים תאנג לונג (Thang Long Water Puppet Theatre), את שוק הלילה בסופי שבוע, ואת בתי הקפה והמסעדות הרבים באזור.

 

הנה טבלה של 6 אזורים פופולאריים ללינה בהאנוי ומה תמצאו בכל אחד מהם:

אזורסגנוןאנרגיהקרבה לאטרקציותרמת צפיפותאידיאלי עבור
רובע עתיקהומה, היסטורי, אותנטיאנרגטי, תוסס, דינמימוטבע באתרים היסטוריים, במרחק הליכה מאגם Hoan Kiemגבוהה, במיוחד בעונת השיאמטיילים בתקציב נמוך, חובבי היסטוריה, חובבי אוכל רחוב
רובע צרפתיאלגנטי, קולוניאלי, אווירת פריזמתוחכם, רגוע, מקסיםקרוב לאגם Hoan Kiem, בית האופרה, מוזיאוניםבינונית, מושך מטיילים יוקרתייםזוגות המחפשים רומנטיקה, חובבי היסטוריה, חובבי יוקרה
אגם Hoan Kiemציורי, שלו, מרכזישקט, ידידותי למשפחות, נופיצמוד לאגם Hoan Kiem, במרחק הליכה מהרובע העתיקבינונית, עם כיסים של אזורים תוססיםמשפחות עם ילדים, מחפשי רגיעה, חובבי טבע
Tay Ho (אגם מערב)מודרני, טרנדי, מול האגםתוסס, צעיר, אווירה בינלאומיתקרוב לאגם המערב, פגודת טראן קואק, מקומות חיי לילהבינונית, מושכת תושבים זרים ונוסעים צעיריםזוגות המחפשים חיי לילה, הרפתקנים צעירים, נוודים דיגיטליים
Ba Dinhהיסטורי, מגורים, תרבותישלו, מקומי, אותנטידקות ממאוזוליאום Ho Chi Minh, פגודת עמוד אחדנמוכה, מציעה חוויה מקומית יותרמטיילים בתקציב נמוך, חובבי היסטוריה המחפשים אבני חן מחוץ למסלול, המעוניינים באווירה מקומית
Hai Ba Trungיוקרתי, מודרני, נוחתוסס, אורבני, ידידותי למשפחותקרוב לאגם Truc Bach, פארקים, מוזיאוניםבינונית, מושכת משפחות ואנשי עסקיםמשפחות עם ילדים, המחפשים פינוקים מודרניים, מטיילים שמעוניינים בגישה נוחה לאזורים שונים
אזורים מומלצים ללינה בהאנוי
האנוי

Hanoi old quarter | הרובע העתיק

הרובע העתיק הוא אחד האזורים התוססים והצפופים ביותר בהאנוי, עם רחובות צרים שלאורכם בניינים צבעוניים וחנויות המוכרות הכל, החל מעבודות יד וטקסטיל ועד אוכל רחוב ומזכרות. האזור נבנה במאה ה-13, ורבים מהמבנים והארכיטקטורה המקוריים שלו נשמרו. זהו מבוך שובה לב ושוקק של רחובות צרים, שבו מסורות בנות מאות שנים מתמזגות עם השפעות מודרניות, ומציעות הצצה להיסטוריה העשירה ולתרבות התוססת של העיר. 

מעבר לאטרקציות המרכזיות והמוכרות שבו, נסו גם לבקר בפנינה הנסתרת של מקדש באך מא. חבוי ברחוב Hang Buom, מקדש עתיק זה מספק נווה מדבר שליו ורוחני בתוך ההמולה של הרחובות הסמוכים. קחו רגע להתפעל מהארכיטקטורה המורכבת, להדליק קטורת ולספוג את האווירה השלווה תוך חיבור למורשת הרוחנית של העיר.

אוכל רחוב: הרובע העתיק ידוע באוכל הרחוב שלו, עם דוכנים רבים שמוכרים חטיפים טעימים וארוחות על המדרכות ובחנויות קטנות. עם המנות הפופולריות נמנות באן מי (banh mi – כריכים וייטנאמיים), פו (pho – מרק אטריות) ובון צ’ה (bun cha – בשר חזיר בגריל עם אטריות). 

מיקום - דירוג - נוחות - עלות
הנבחרים | הצעות למקומות לינה

The Chi Boutique Hotel  חדרים נוחים עם מתקני נוחות מודרניים, מסעדה המגישה מאכלים וייטנאמיים ובינלאומיים, בר על הגג עם נוף פנורמי וספא. טווח מחירים: המחירים מתחילים בכ-140 ש”ח ללילה. מיקום: המלון ממוקם בלב הרובע העתיק של האנוי, ומספק גישה קלה לאטרקציות, רחובות קניות ומסעדות מקומיות.

Hanoi La Storia Hotel – המלון כולל חדרים מצוידים היטב עם עיצוב אלגנטי, מסעדה המציעה שילוב של מנות וייטנאמיות ומערביות, אזור טרקלין נעים, וצוות ידידותי המספק שירות מעולה. טווח מחירים: המחירים מתחילים בכ-35 דולר ללילה. מיקום: המלון ממוקם באזור הומה של הרובע העתיק, במרחק הליכה מאגם הואן קיאם (Hoan Kiem), שווקי לילה ומקומות פופולריים לאוכל רחוב.

הרובע העתיק - מידע מעניין

האנוי היתה פעם מחולקת רק ל-36 רחובות, רובם מרכיבים היום את הרובע העתיק. כל רחוב היה מוקדש לסוג מסוים של סחורות, כמו רחוב הפח, רחוב המשי, ועוד. גם היום ניתן למצוא את הרחובות מחולקים לפי נושאים, כמו למשל רחוב המשקפיים או רחוב הנעליים :-).

?מהי התחושה כשמהלכים בתוך הרובע העתיק

כשצועדים אל תוך הרחובות הצרים והמתפתלים של הרובע העתיק, מיד נתקלים בתערובת של מראות, צלילים וריחות. הדבר הראשון ששמים לב אליו הוא ההמולה של האנשים, הזרם הבלתי פוסק של אופנועים, קסדות צבעוניות ואופניים המסתובבים בין ההמונים. הרחובות שוקקים פעילות, רוכלים שמוכרים כל דבר, החל מאוכל ועד מזכרות, מקומיים שעוסקים בענייניהם היומיומיים ותיירים חוקרים את המראות. 

האדריכלות היא שילוב של ישן וחדש, עם מבנים קולוניאליים צרפתיים העומדים ליד חנויות וייטנאמיות מסורתיות. הרחובות מלאים חלונות ראווה צבעוניים ופנסים תלויים, ויש מגוון מסחרר של דוכני אוכל רחוב שמוכרים הכל, מפו ובאן מי ועד פירות טריים ואורז דביק.

ככל שמשוטטים עמוק יותר לתוך מבוך הרחובות, ריחות של תבלינים, עשבי תיבול ובישול ממלאים את האוויר. צליל הווקים הרוחשים והסירים המתנגשים מתערבב עם זמזום השיחה ופרץ הצחוק המזדמן. 

למרות הכאוס והרעש, יש קסם מסוים ברובע העתיק, תחושה של חזרה אחורה בזמן לתקופה שחלפה. האנרגיה והחיוניות של המקום מדבקות, וקל ללכת לאיבוד בעומס החושי של החוויה. בין אם אתם חובבי אוכל, חובבי היסטוריה או סתם מחפשים טעימה מהתרבות הווייטנאמית האותנטית, אתם תמצאו את זה ברובע העתיק של האנוי.

האנוי

Hoan Kiem | הואן קים

האנוי בתקציב מוגבל

המרכז ההיסטורי העתיק והנשמה של העיר. מרכז העיר הקדחתני והכאוטי של האנוי, הואן קיאם (Hoan Kiem) עמוס ברחובות סואנים, מקדשים, בתי קפה הומים, שערים עתיקים ושפע של חנויות מסורתיות. זהו גם האזור אליו מתנקזים רוב התיירים.

פנינה נסתרת – סמטת דונג שואן (Dong Xuan Alley). ממוקמת באזור שוק דונג שואן ההומה, סמטה צרה זו מציעה אווירה ייחודית. כשתשוטטו בסמטה, תיתקלו בחנויות קטנות שמוכרות מגוון מוצרים, מבגדים ואביזרים ועד חטיפים ומזכרות מקומיים. זהו מקום נהדר לחוות את תרבות השוק המקומית ולגלות אוצרות חבויים…

הואן קים בהאנוי מציע מגוון רחב של אפשרויות לינה המתאימים לתקציבים שונים והעדפות מכל הסוגים. כמה סוגי לינה נפוצים שתוכלו למצוא באזור:

  • מלונות
  • אכסניות נוער וחדרי מעונות
  • גסטהאוסים
  • דירות שירות מרוהטות – עבור שהיות ארוכות יותר
  • אירוח ביתי – לחוויה אותנטית יותר
הואן קים

למה לצפות – מהו טווח המחירים למקומות לינה בהואן קים:

תקציב נמוך – אכסניה בסיסית או גסטהאוס יכול לעלות בסביבות 100,000 עד 300,000 VND (כ $ 4.5 עד $ 13 דולר) ללילה. 

עבור לינה בטווח המחירים הבינוני –  כמו מלון סטנדרטי או דירת איירביאנבי, המחירים יכולים לנוע בין 500,000 ל 1,500,000 VND (כ $ 22 עד $ 65 דולר) ללילה. 

אפשרויות לינה יוקרתיות –  כמו מלונות יוקרה או דירות יוקרה, יכולות לעלות 2,000,000 VND (כ- $87 USD) ללילה או יותר.

כדאי לציין כי המחירים עשויים להשתנות בהתאם לעונה, ותמיד כדאי להזמין מקום מראש כדי להבטיח את המחירים הטובים ביותר.

מיקום - דירוג - נוחות - עלות
הנבחרים | הצעות למקומות לינה

Hanoi Pearl Hotel – חדרים מצוידים היטב עם מתקני נוחות מודרניים, בריכת גג ובר עם נוף פנורמי, ספא, חדר כושר ומסעדה המגישה מאכלים וייטנאמיים ובינלאומיים. טווח מחירים: המחירים מתחילים בכ-70 דולר ללילה. מיקום: המלון ממוקם במרחק הליכה קצר מאגם הואן קיאם (Hoan Kiem), ומספק גישה נוחה ליופיו הציורי של האגם, לרובע העתיק ולאטרקציות פופולריות.

O’Gallery Premier Hotel & Spa – חדרים מסוגננים עם עיצוב אלגנטי, ספא ומרכז בריאות, מסעדה המגישה מנות וייטנאמיות ומערביות, בר ודלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה. טווח מחירים: המחירים מתחילים בכ-90 דולר ללילה. מיקום: המלון ממוקם בלב הרובע העתיק של האנוי, במרחק הליכה קצר מאגם הואן קיאם, והוא בסיס נוח לטיולים באזור.

האנוי

Khu Phố Pháp | הרובע הצרפתי

הרובע הצרפתי בהאנוי הוא רובע שובה לב הנושא את ההשפעות האדריכליות והתרבותיות של התקופה הקולוניאלית הצרפתית. הוא כולל שדרות עצים רחבות, בניינים אלגנטיים, בתי קפה מקסימים ובוטיקים יוקרתיים, היוצרים שילוב של אלמנטים וייטנאמיים וצרפתיים באווירה ייחודית.

הוא ממוקם בעיקר מדרום-מזרח לאגם הואן קיאם, וכולל אזור המשתרע בערך מהאזור סביב בית האופרה של האנוי מצפון וממזרח, ומפארק האנג דאו מדרום. הרחובות הראשיים ברובע הצרפתי כוללים בין היתר את רחוב טראנג טיין (Trang Tien), רחוב האי בא טרונג (Hai Ba Trung) ורחוב לי תאי טו (Ly Thai To).

לחוויה קצת אחרת ברובע הצרפתי בקרו בבית הקפה Hidden Land – בית קפה ייחודי זה, החבוי בסמטה נסתרת מרחוב טראנג טיין (Trang Tien), מציע אווירה שובבה וסוחפת. בית הקפה מעוצב בדומה ליער מיסטי, עם עצים, צמחים ועיצוב קסום היוצרים אווירה שלא מהעולם הזה. תוכלו ליהנות מכוס קפה או תה בעודכם מוקפים ביער פלאי מהאגדות.

הרובע הצרפתי

למה לצפות – במה מתאפיינים מקומות הלינה ברובע הצרפתי:

אפשרויות הלינה כאן מאופיינות בשילוב של קסם קולוניאלי ושירותים ומתקני נוחות מודרניים. תוכלו למצוא מגוון בתי מלון, בתי הארחה ומלונות בוטיק. רבים ממוסדות אלה מציגים אלמנטים של אדריכלות ועיצוב בהשראה צרפתית. מקומות לינה מסוימים כוללים גם חצרות מקסימות, טרסות גג או בתי קפה. בקיצור, אפשרויות הלינה ברובע הצרפתי מציעות שילוב של אווירה היסטורית, מיקומים נוחים ונגיעה קלה של יוקרה.

מהו טווח המחירים הממוצע של מקומות הלינה ברובע הצרפתי:

באופן כללי, תוכלו לצפות לטווח מחירים בינוני עד יוקרתי באזור זה. 

עבור אפשרויות ידידותיות לתקציב כגון גסטהאוסים או מלונות קטנים משפחתיים, המחירים יכולים לנוע בין $ 30 ל $ 70 ללילה. נסו את רשימת המומלצים שכאן >>

מלונות בטווח המחירים הבינוני או חדרי בוטיק, המחירים נעים בדרך כלל בין $70 ל $150 ללילה. 

מלונות יוקרתיים יותר או רשתות יוקרה של בתי מלון, המחירים יכולים לעלות עד 150 $ ללילה ומעבר לכך.

מיקום - דירוג - נוחות - עלות
הנבחרים | הצעות למקומות לינה

Sofitel Legend Metropole Hanoiחדרים וסוויטות מפוארים עם עיצוב אלגנטי, מסעדות וברים רבים המציעים מגוון רחב של מאכלים, ספא ומרכז בריאות, בריכה חיצונית וחדר כושר. טווח מחירים: המחירים מתחילים בכ-250 דולר ללילה. מיקום: המלון ממוקם בלב הרובע הצרפתי, במרחק הליכה מ בית האופרה של האנוי (Hanoi Opera House) ואגם הואן קיאם (Hoan Kiem Lake).

Maison d’Orient Hotel & Spa – המלון מציע חדרים בסגנון בוטיק עם עיצוב וייטנאמי מסורתי, ספא ומרכז בריאות, מסעדה המגישה מנות וייטנאמיות ומערביות, וטרסת גג עם נוף פנורמי. טווח מחירים: המחירים מתחילים בכ-70 דולר ללילה. מיקום: המלון ממוקם ברחוב שקט ברובע הצרפתי, ומספק מקום מפלט שליו בעודו נמצא בקרבת אטרקציות כגון אגם הואן קיאם (Hoan Kiem) וקתדרלת סנט ג’וזף (St. Joseph’s Cathedral).

האנוי - מחוץ לקופסא

האנוי- Apricot Hotel – המלון האמנותי 

למשפחות שמגיעות להאנוי לא כדאי לפספס את החוויה של לינה במקום המקסים הזה. קחו את הילדים לספוג אמנות בלי שהם אפילו ישימו לב :-). המלון מציע גם בריכה מדהימה על הגג (עם נוף והכל). הוא נמצא במיקום מעולה.

הציצו כאן לפרטים ולתמונות >>

האנוי

Ba Dinh | בה דין

בה דין הוא פרבר גדול הממוקם צפונית למרכז העיר האנוי. הוא מאופיין ברחובות ירוקים ובאווירה נינוחה, כמו גם בתפאורה מדהימה לאורך החופים הדרומיים של אגם הו טאי הואן קיאם.

מעבר לכל האטרקציות הפופולאריות באזור, כדאי לצאת לחקור את הגנים השלווים והמעוצבים להפליא של ארמון הנשיאות. הגנים ממוקמים בתוך מתחם הארמון הנשיאותי. זהו נווה מדבר שליו של יופי טבעי בלב בה דין.

בה דין

למה לצפות – במה מתאפיינים מקומות הלינה בבה דין?

מלונות: החל ממלונות בתקציב נמוך ועד מלונות יוקרה, עם מחירים שמתחילים בסביבות 500,000 VND (כ-22 דולר) ללילה למלון בינוני, ועד כמה מיליוני VND (כמה מאות דולרים) ללילה למלון יוקרה. 

דירות להשכרה לטווח קצר: ישנן דירות רבות זמינות בבה דין, המציעות יותר מרחב ומתקנים מאשר חדר מלון טיפוסי. המחירים יכולים לנוע בין 1,500,000 VND (כ-65 דולר) ללילה עבור דירה בסיסית ועד כמה מיליוני VND (כמה מאות דולרים) ללילה עבור דירת יוקרה. 

אכסניות: למטיילים בתקציב מוגבל, ישנן מספר אכסניות בבה דין, עם מחירים החל מ-100,000 עד 200,000 VND (כ-4.5 עד 9 דולר) ללילה עבור מיטה בחדר מעונות.

מיקום - דירוג - נוחות - עלות
הנבחרים | הצעות למקומות לינה

Hanoi Lotus Boutique Hotel – חדרים נוחים עם מתקני נוחות מודרניים, מרפסת גג, מסעדה המגישה מאכלים וייטנאמיים ומערביים, בר ודלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה. טווח מחירים: המחירים מתחילים בכ-30 דולר ללילה. מיקום: המלון ממוקם בסמוך לאטרקציות כגון המאוזוליאום של הו צ’י מין (Ho Chi Minh Mausoleum) ומקדש הספרות (Temple of Literature).

Hanoi Golden Charm Hotel – חדרים נעימים בעיצוב מודרני, מסעדה המגישה מנות וייטנאמיות ובינלאומיות, בר, דלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה וצוות ידידותי המציע שירות קשוב. טווח מחירים: המחירים מתחילים בכ-35 דולר ללילה. מיקום: המלון במיקום המספק גישה קלה לאטרקציות כגון המאוזוליאום של הו צ’י מין (Ho Chi Minh Mausoleum), פגודת העמוד הבודד (One Pillar Pagoda) והאגם המערבי (West Lake).

מפנקס הטיפים - מה לעשות כשמגיעים ליעד חדש

הגעתם ליעד חדש? הזמינו את הלילה הראשון בכל יעד במלון הגבוה ביותר בעיר..  עלו לקומה העליונה ביותר (לרוב תהיה בה הבריכה/הבאר/בית קפה) ושחקו עם עצמכם או עם הילדים במשחקי התמצאות – חפשו את נקודות הציון המפורסמות בעיר, את הנהר, ואת הרובעים או השכונות השונות. כך תוכלו להכיר את האזור ישר מההתחלה וזה יקל עליכם מאוד בהמשך..

אם התקציב שלכם מוגבל – עשו לכם מנהג לאכול את ארוחת הבוקר הראשונה שלכם בכל יעד חדש במלון / במסעדה הגבוהה ביותר. זה גם יהיה סוג של אטרקציה וחוויה משפחתית וגם התנסות לימודית איכותית..

כמה דוגמאות למשל: מלון הוינפרל בסייגון, וייטנאם, מלון המריוט בבנגקוק, מסעדת בלבדיר במלון לה-מרידיאן בניו דלהי, הודו. ולחובבי האקסטרים – בית הקפה הגבוה ביותר בעולם, בכפר Lobuche, במעלה המסלול לכיוון האברסט בייס קמפ.. (יומיים לפני שמגיעים), בגובה 4700 מ’, בנפאל. .

האנוי

Tay Ho | טאי הו

טאי הו – חיי לילה / בית חב”ד בהאנוי

טאי הו הוא רובע הממוקם צפונית למרכז העיר האנוי לאורך חופי אגם הו טאי. רק לפני זמן לא רב, טאי הו היה בעבר מקבץ של כפרי דייגים מנומנמים ושקטים…

טאי הו (Tay Ho), ידוע באגם המים המתוקים הגדול שלו, שנקרא האגם המערבי, המוקף במספר וילות יוקרה, מסעדות יוקרה ומלונות יוקרתיים. 

זהו מחוז שובה לב בהאנוי.

פנינה נסתרת בטאי הו –  כפר הפרחים נהאט טאן. ממוקם ליד האגם המערבי, כפר זה ידוע בגני הפרחים היפים ובמשתלות שלו. זוהי חוויה מקסימה המאפשרת לכם להתחבר לטבע ולחזות במסורות גידול הפרחים המקומיות של האנוי.

טאי הו ידוע גם בקהילת התושבים הזרים התוססת שלו, וזרים רבים בוחרים לגור באזור זה בשל רמת החיים הגבוהה שלו וקרבתו למרכז העיר. כתוצאה מכך, יש הרבה מסעדות, ברים וחנויות בינלאומיות באזור המשרתים קהילה זו.

נסו לשכור אופניים או קטנוע ולצאת לרכיבה נופית לאורך קו החוף של האגם המערבי. האגם מציע סביבה ציורית עם נוף מקסים, בתי קפה ושפע של פינות נסתרות שמחכות שתגלו אותן…

טאי הו

למה לצפות – במה מתאפיינים מקומות הלינה בטאי הו?

סוגי הלינה הנפוצים ביותר באזור זה הם מלונות יוקרה, דירות איירביאנבי ווילות יוקרה. יש גם מגוון מלונות בוטיק וגסטהאוסים, במיוחד בסמטאות הקטנות יותר וברחובות הצדדיים של הרובע. אלה לרוב זולים יותר מהמלונות הגדולים ומציעים חוויה מקומית יותר.

מיקום - דירוג - נוחות - עלות
הנבחרים | הצעות למקומות לינה

InterContinental Hanoi Westlake – חדרים וסוויטות מפוארים עם נוף לאגם או לעיר, אפשרויות רבות לסעודה במלון, ספא ומרכז בריאות, בריכה חיצונית, חדר כושר ודלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה. טווח מחירים: המחירים מתחילים בכ-500 ש”ח ללילה. מיקום: המלון ממוקם על חופי האגם המערבי, ומספק סביבה שלווה במרחק נסיעה קצר ממרכז העיר.

Westlake Emerald Suites – חדרים נוחים בעיצוב מקסים ומוקפד, מסעדה המגישה מאכלים וייטנאמיים ומערביים, בר, דלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה וצוות ידידותי. טווח מחירים: המחירים מתחילים בכ-30 דולר ללילה. מיקום: המלון ממוקם ליד האגם המערבי, ומספק גישה קלה לאטרקציות מקומיות, מסעדות ובתי קפה באזור טאי הו.

האנוי

Hai Ba Trung | הי בה טרונג

 הי בה טרונג – השכונה המגניבה של האנוי

זהו רובע מודרני ותוסס הממוקם במרכז העיר האנוי. בסמוך לרובע העתיק, רובע זה מחובר היטב בתחבורה לכל רחבי האנוי, מה שהופך אותו לבסיס נהדר לחקר העיר.

המחוז נקרא על שם האחיות טרונג, שהיו גיבורות וייטנאמיות ומנהיגות המרד נגד השליטה הסינית במאה הראשונה לספירה.  

הרובע הוא שילוב צבעוני של היסטוריה, קסם מקומי ושווקים שוקקים, המציע הצצה לחיי היומיום ולתרבות של העיר.

מחוץ למסלול השחוק – אוהבים קפה?

צאו לחקור את בתי הקפה הנסתרים החבויים בסמטאות הצרות של הרובע, שם תוכלו לחוות את תרבות בתי הקפה המקומית, ללגום תערובות קפה ייחודיות ולטבול את עצמכם באווירה הנעימה והאותנטית של פנינים נסתרות אלה.

מיקום - דירוג - נוחות - עלות
הנבחרים | הצעות למקומות לינה

Camellia Residence Hanoi – חדרים אלגנטיים בסגנון דירה עם מתקני נוחות מודרניים, כולל מטבח מאובזר, מסעדה המגישה מנות וייטנאמיות ובינלאומיות, דלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה. טווח מחירים: המחירים מתחילים בכ-60 דולר ללילה. מיקום: המלון ממוקם במרחק הליכה מאטרקציות כגון בית האופרה של האנוי (Hanoi Opera House) והרובע העתיק.

L’Heritage Hotel Hanoi – חדרים נוחים עם עיצוב מסוגנן, מסעדה המציעה מטבח וייטנאמי ומערבי, בר, דלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה וצוות ידידותי המספק שירות מעולה. טווח מחירים: המחירים מתחילים בכ-140 ש”ח ללילה. מיקום: המלון ממוקם בסמוך לאטרקציות כגון מוזיאון כלא הואה לו (Hoa Lo Prison Museum) ותחנת הרכבת של האנוי (Hanoi Railway Station).

האנוי

 Truc Bach | טרוק בא'ק

טרוק בא’ק – האנוי למשפחות 

שכונת מגורים קטנה זו יושבת על החופים הדרומיים של אגם טרוק בא’ק. השכונה שוכנת במיקום מרכזי בין בה דין (Ba Dinh), הואן קיאם (Hoan Kiem) וטאי הו (Tay Ho), ומקושרת היטב באמצעי תחבורה לשאר רחבי האנוי.

טרוק בא’ק היא שכונה שובת לב בהאנוי, הממוקמת על חצי אי קטן בין האגם המערבי לאגם טרוק באק. 

מחוץ למסלול השחוק: נסו לבקר באגם טרוק בא’ק בזריחה או בשקיעה. צפו במים השלווים המשקפים את גווני הזהב של השמים, ותיהנו מהאווירה השלווה.

לא לפספס – אוכל

טרוק בא’ק ידועה בסצנת האוכל המענגת שלה, במיוחד “פו קאון” (לחמניות אטריות אורז טריות) המפורסמות. תוכלו להתפנק עם המומחיות הקולינרית המקומית הזו על ידי ביקור במסעדות Pho Cuon, למשל ב- Pho Cuon Ba Hoanh, ולהתענג על השילוב הייחודי של עשבי תיבול טריים, בשר בקר בגריל ואטריות אורז עדינות המגולגלות לחבילות טעימות. 

מיקום - דירוג - נוחות - עלות
הנבחרים | הצעות למקומות לינה

The Flower Boutique Hotel & Travel – חדרים נוחים עם מתקני נוחות מודרניים, טרסת גג עם נופים ציוריים, מסעדה המגישה מאכלים וייטנאמיים ובינלאומיים, בר ודלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה. טווח מחירים: המחירים מתחילים בכ-50 דולר ללילה. מיקום: המלון ליד האגם המערבי (West Lake) ונמצא בהישג יד מאטרקציות פופולריות כגון אגם הואן קיאם (Hoan Kiem) והרובע העתיק.

Elegant Suites Westlake – דירות מרווחות ומאובזרות היטב עם מטבחונים, בריכת גג, חדר כושר, מסעדה ודלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה. טווח מחירים: המחירים מתחילים בכ-280 $ ללילה. מיקום: המלון מציע אווירה שלווה ליד האגם המערבי (West Lake), ונמצא במרחק קצר ממרכז העיר.

?מהי הנקודה הגבוהה ביותר בהאנוי

הנקודה הגבוהה ביותר בהאנוי נקראת: טופ אוף האנוי (Top of Hanoi). זהו הבאר של מלון Lotte Hotel Hanoi,  ממנו תוכלו לקבל נוף פנורמי של 360 מעלות על כל העיר.

האנוי
טיפ חשוב

אפליקצית VPN – אל תצאו בלעדיה:

ישנן אפליקציות חשובות בארץ (כמו ניהול כספים, ביט, בנקים, ביטוחים, פנסיות ועוד) שחוסמות את הגישה לכל מי שמנסה להכנס אליהן מחו”ל. לצורך כך חשוב שתורידו לטלפון שלכם מערכת טובה ואמינה של VPN. כך תוכלו להתחבר לישראל – מכל מקום בעולם.

כמו כן – זה כמובן דרוש לכל מי שרוצה להמשיך לצפות בסדרות האהובות עליו בנטפליקס.. 😊. (רק שימו לב שהמערכת שבחרתם מציעה לכם את השירות לכל המכשירים שלכם – כולל טלפון, מחשב, טאבלט וכו’).

אני משתמשת כבר הרבה שנים ב- ExpressVPN והוא תמיד עובד לי מצוין.

תוכלו להוריד אותו בחינם בלינק הזה >>.

וייטנאם - בתי מלון מיוחדים

סאפה- טופאס אקולודג’

הנה מלון שלא תרצו לצאת ממנו.. המלון מציע נופים מדהימים ועיצוב וייטנאמי מסורתי. הכל מוקפד עם דגש על שילוב של הנוף כמעט בכל חדר, שלא תפספסו חלילה. רק תראו את התמונות..

או הציצו כאן לפרטים נוספים >>

סאפה

הו צ'י מין סיטי - התמצאות

הו צ’י מין סיטי, הידועה בעבר בשם סייגון, ממוקמת בדרום וייטנאם. היא נמצאת על גדות נהר סייגון, ליד הדלתא של המקונג. 

העיר הגדולה ביותר: הו צ’י מין סיטי היא העיר הגדולה ביותר בווייטנאם, הן מבחינת אוכלוסייה והן מבחינת חשיבות כלכלית. היא משמשת כמרכז הפיננסי והמסחרי של המדינה. 

אוכלוסייה: העיר היא ביתם של מעל 8 מיליון אנשים, מה שהופך אותה לאחת הערים המאוכלסות ביותר בדרום מזרח אסיה.

שטח: העיר משתרעת על שטח של כ-2,061 קמ”ר.

מחוזות ורובעים: הו צ’י מין סיטי מחולקת ל-24 מחוזות, כאשר רובע מספר 1 הוא האזור המרכזי והעירוני ביותר. 

גורדי שחקים: בהו צ’י מין תמצאו גורדי שחקים רבים, כולל לנדמרק 81, שהוא כיום הבניין הגבוה ביותר בווייטנאם וה -15 בגובהו בעולם.

תיירות: הו צ’י מין סיטי הוא יעד תיירותי פופולרי בויאטנם. בשנת 2019, היא קיבלה בברכה מעל 8.6 מיליון מבקרים בינלאומיים. 

אופנועים: אופנועים הם אמצעי תחבורה נפוץ בעיר. ההערכה היא כי ישנם מעל 8 מיליון אופנועים בהו צ’י מין סיטי, מספר גדול יותר מהאוכלוסייה עצמה. 

מה מעניין בהו צ’י מין סיטי?

להו צ’י מין סיטי יש היסטוריה עשירה, לאחר שהייתה בירת הודו-סין הצרפתית ולאחר מכן בירת דרום וייטנאם במהלך מלחמת וייטנאם. היא מילאה תפקיד משמעותי במאבק המדינה לעצמאות. העיר מנוקדת בציוני דרך המשקפים את ההיסטוריה והתרבות שלה. אטרקציות בולטות כוללות את ארמון האיחוד (Reunification Palace), מוזיאון שרידי המלחמה (War Remnants Museum), בזיליקת קתדרלת נוטרדאם של סייגון (Notre-Dame Cathedral Basilica of Saigon) ושוק בן תאן (Ben Thanh) ההומה.

?מה האוירה בהו צ'י מין סיטי

הו צ’י מין סיטי מפורסמת בחיי הרחוב התוססים שלה. הרחובות ההומים מלאים באופנועים, דוכני אוכל רחוב, שווקים ואווירה צבעונית ומבולגנת. תרבות העיר היא תערובת של מסורות וייטנאמיות, השפעות קולוניאליות והתפתחויות מודרניות. היא מציעה מגוון רחב של מאכלים, אמנויות ואפשרויות בילוי.

הו צ’י מין סיטי – רחוב מרכזי: 

הרחוב הראשי והמרכזי בהו צ’י מין סיטי הוא רחוב דונג קהוי (Dong Khoi) .הוא חוצה דרך רובע 1 ולאורכו תמצאו חנויות רבות, מסעדות, בתי קפה ובתי מלון.

אמצעי תחבורה מומלץ בהו צ’י מין סיטי:

בעוד שקיימת רשת אוטובוסים נוחה יחסית וקו מטרו ראשון שנמצא בבניה, אני ממליצה על שימוש דווקא במוניות או מוניות אופנוע. 

שימוש באפליקציות נסיעות כמו Grab ו- GoViet הוא לעתים קרובות אפשרות נוחה ואמינה לתחבורה בהו צ’י מין סיטי, במיוחד עבור מבקרים זרים. אלה הן אפליקציות נסיעות פופולריות בווייטנאם המאפשרות לכם להזמין מכוניות או מוניות אופנוע בנוחות. הם מספקים תמחור מראש, זמני הגעה משוערים והיכולת לעקוב אחר הנסיעה שלך. אפליקציות אלה זמינות באנגלית ומציעות ממשק ידידותי למשתמש, מה שיקל עליכם מאוד ויעזור עם פערי השפה.

הו צ'י מין סיטי - איפה לישון

לפני שתתחילו לחפש מקום לינה מבין אלפי מקומות הלינה המוצעים בהו צ’י מין סיטי, הנה כמה מילים בקצרה על האזורים העיקריים בעיר והאופי המיוחד של כל אחד מהם:

רובע 1 (מרכז העיר/סייגון סנטרל): הלב ההומה של העיר עם ציוני דרך היסטוריים, חיי לילה תוססים ומיקום מרכזי לטיול.

 Pham Ngu Lao Street (אזור התרמילאים): אזור תוסס וידידותי לתקציב בתוך רובע מספר אחד, פופולרי בקרב תרמילאים, המציע לינה במחירים סבירים, ברים, וסצנת חיי לילה תוססת. 

רובע 3 (מיקום מרכזי): אזור שליו עם רחובות עטורי עצים, אדריכלות קולוניאלית צרפתית ושילוב של חללי מגורים ומסחר.

 Phu My Hung (רובע 7): אזור עירוני מודרני ומתוכנן הידוע ברחובותיו הנקיים, מתחמי המגורים היוקרתיים והמתקנים הבינלאומיים.

מחוז בין תאן (Binh Thanh): רובע מתפתח עם שילוב של קהילות מקומיות ותושבים זרים, בתי קפה אופנתיים, גלריות וחוויה מקומית אותנטית יותר.

רובע 5 – Cholon (צ’יינה טאון): אזור תוסס ועשיר מבחינה תרבותית עם פגודות סיניות, שווקים וסצנת אוכל רחוב שוקקת. אחד האזורים המגניבים ביותר לשהות בהם בהו צ’י מין סיטי.

והנה טבלה של 8 אזורים פופולאריים ללינה בהו צ’י מין סיטי ומה תמצאו בכל אחד מהם:

אזור סגנון אנרגיה קרבה לאטרקציות רמת צפיפות אידיאלי עבור
רובע 1 מרכזי עסקים, תוסס, מגוון אנרגטי, תוסס, תיירותי במרכז העיר, קרוב לאתרים מרכזיים גבוהה חובבי חיי לילה, מטיילים בתקציב נמוך, חובבי קניות
רובע 3 מגורים, מקומי, תוסס חיים מקומיים, אווירה צעירה קרוב לרובע 1, אטרקציות פופולריות בינונית משפחות, זוגות, חובבי אוכל מקומי
רובע 5 סיני-וייטנאמי, היסטורי, אותנטי שוקק חיים, הומה, מקומי שוקי אוכל גדולים, קרוב למקדש גי'אק לאם גבוהה חובבי אוכל רחוב, חובבי תרבות, מטיילים בתקציב נמוך
רובע 7 מודרני, יוקרתי, בינלאומי שיק, תוסס, אווירה בינלאומית רחוק יותר ממרכז העיר, קרוב לגשר Thu Thiem נמוכה חובבי יוקרה, משפחות מבוססות, אנשי עסקים
רובע 2 מגורים, שקט, ירוק שלו, ידידותי למשפחות, אווירה רגועה רחוק יותר ממרכז העיר, קרוב לשוק Ben Thanh נמוכה משפחות עם ילדים, מחפשי רגיעה, חובבי טבע
Phu Nhuan מגוון, טרנדי, צעיר תוסס, תיירותי, אווירת קפה קרוב למרכז העיר, שוקים מקומיים בינונית חובבי קפה, זוגות צעירים, חובבי אופנה
רחוב Pham Ngu Lao תרמילאים, זול, תוסס תוסס מאוד, צעיר, מלא מסעדות וברים קרוב לאתרים מרכזיים, שוק Ben Thanh גבוהה מאוד תרמילאים בתקציב נמוך, חובבי חיי לילה תוססים
Binh Thanh District מגורים, יוקרתי, שקט שלו, אמיד, אווירה משפחתית רחוק יותר ממרכז העיר, קרוב לגשר Phu My נמוכה משפחות מבוססות, זוגות המחפשים שקט, אנשי עסקים
טבלת האזורים המומלצים ללינה בסייגון
הו צ'י מין סיטי

District 1 | רובע מספר אחד

ברוכים הבאים לרובע המבעבע של העיר :-). זהו המרכז ואליו מתקזים רוב התיירים. כמו כן זהו הרובע שבו נמצא בית חב”ד. יש מספר שכונות ורחובות מרכזיים ברובע:

Dong Khoi – רחוב דונג קוי הוא האזור ההיסטורי העיקרי שראה את השינויים הגדולים ביותר לאורך העבר של העיר. 

Pham Ngu Lao – בתקציב נמוך: פאם נגו לאו המכונה “שכונת התרמילאים”, הוא אזור ברובע 1 שמושך אליו מטיילים בתקציב נמוך הודות למחירים הנמוכים לכל דבר, החל מאוכל ושתייה ועד לינה. הנה רשימת מקומות לינה מומלצים וידידותיים לתקציב בסביבה.

Bui Vien – רחוב צפוף והומה ברובע 1 ובו ערב רב של חנויות מגניבות, בארים, מסעדות מערביות ,דוכני אוכל מקומיים, וחנויות נוחות הפתוחות 24 שעות. גם כאן רוב האנשים שתפגשו יהיו תיירים..

שוק בן טאן וסביבתו – Ben Thanh – אחת מנקודות הציון המפורסמות ביותר בעיר, הוא השוק המקורה והכיכר הצמודה אליו. הוא נמצא במרחק הליכה קצר מרחוב Bui Vien וסביבו נמצאים הרבה מקומות לינה. שימו לב שהאזור נוטה לשיפוצים כמעט תמידיים (בכביש, במטרו או בבתים).

פנינה חבויה ברובע מספר אחד:

Café Apartment  – מקום האירוח קפה אפרטמנט (Café Apartment) ממוקם ברחוב 42 Nguyen Hue, והוא פנינה נסתרת השוכנת בתוך בניין דירות ישן משוחזר. הוא כולל מספר קומות מלאות בבתי קפה מקסימים, בוטיקים אופנתיים וחנויות קונספט ייחודיות. הוא מציע שילוב מענג של יצירתיות מקומית, אווירה נעימה, והזדמנות לחקור צד אחר של תרבות בתי הקפה של העיר תוך כדי הנאה מכוס קפה או שיטוט בחנויות ייחודיות.

מיקום - דירוג - נוחות - עלות
הנבחרים | הצעות למקומות לינה

Park Hyatt Saigon – חדרים וסוויטות מפוארים עם עיצוב אלגנטי, אפשרויות רבות לסעודה, ספא ומרכז בריאות, חדר כושר ובריכת גג. מיקום: מלון פארק הייאט סייגון (Park Hyatt Saigon) ממוקם בלב רובע 1, ומספק גישה נוחה לאטרקציות פופולריות כגון קתדרלת נוטרדאם (Notre-Dame Cathedral) ובית האופרה (Opera House). מחיר: המחירים מתחילים בכ-250 דולר ללילה.

Liberty Central Saigon Citypoint –  המלון מציע חדרים מודרניים עם עיצוב עכשווי, מסעדה המגישה מאכלים וייטנאמיים ובינלאומיים, חדר כושר ובריכת גג. מיקום: המלון נמצא במרחק הליכה מאטרקציות פופולריות כגון שוק בן תאן (Ben Thanh) ובית האופרה של סייגון (Saigon Opera House). מחיר: החל – 80$ ללילה. 

Fusion Suites Saigon – המלון מציע חדרים נוחים עם מתקני נוחות מודרניים, ספא ומרכז בריאות, מסעדה ומרפסת גג. אין בריכה אבל יש חדרים משפחתיים נוחים. מיקום: מלון Fusion Suites Saigon ממוקם ברובע 1 התוסס, בסמוך לאטרקציות כגון ארמון האיחוד (Reunification Palace) ומוזיאון שרידי המלחמה (War Remnants Museum). מחיר: החל מ-40$ ללילה.

הו צ'י מין סיטי - מחוץ לקופסא

הו צ’י מין סיטי- La reverie- לה רברי, הפאר והיוקרה והאלגנטיות בשיאם

המלון הוא חוויה עיצובית מטורללת, עם סגנון מאוד יוקרתי ומושקע. זהו אחד מבתי המלון הכי נחשבים ומפורסמים בוייטנאם, ולא בכדי. החדרים והסוויטות השונות מעוצבים כל אחד בסגנון אחר. אני אישית הכי אהבתי את ה’ג’וניור סוויט’, שיש בה קצת כחול שבעיני משתלב שם יפה. ויש כמובן סוויטות מפוארות בהרבה. ובריכת שחיה וכל הפינוקים שאתם יכולים לדמיין. אם אתם באמת רוצים לטבול את עצמכם בפאר ובהדר. או לפנק מישהו שאתם אוהבים..

מחיר- אלף שקל ומעלה.

הציצו כאן לפרטים ולתמונות (באמת, כדאי להציץ) >>

הו צ'י מין סיטי

District 3 | רובע מספר שלוש

רובע מספר 3 מציע גם הוא אפשרות שהיה בתחושה מקומית יותר. ולוקח בערך 5-10 דקות להגיע ממנו לרובע מספר 1. רובע 3 ידוע בארכיטקטורה הקולוניאלית הצרפתית שלו ובפגודת פו קואנג (Pho Quang). הוא מציע מגוון רחב של אפשרויות לינה ברמות תקציב שונות.

מיקום - דירוג - נוחות - עלות
הנבחרים | הצעות למקומות לינה

Villa Song Saigon – חדרים מסוגננים עם נוף לנהר, מסעדה לצד הנהר המגישה מאכלים וייטנאמיים ובינלאומיים, בר, בריכת שחייה חיצונית, חדר כושר וספא. החדרים הם שילוב של אדריכלות וייטנאמית מסורתית ואלמנטים עיצוביים עכשוויים. מיקום: המלון ממוקם לאורך נהר סייגון (Saigon) ברובע 3, ומספק סביבה שלווה בהישג יד מאטרקציות פופולריות כגון מוזיאון שרידי המלחמה (War Remnants Museum) וארמון האיחוד (Reunification Palace). טווח מחירים: המחירים מתחילים בכ-350 $ ללילה.  הווילה מספקת שירות הסעות חינם בסירה למרכז העיר.

Hotel Des Arts Saigon Mgallery Collection – חדרים נוחים עם שילוב של עיצוב צרפתי ווייטנאמי, מסעדה, בר, טרסת גג ודלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה. החדרים בעיצוב שיקי מקסים בטירוף בסגנון קולוניאלי צרפתי. מיקום: ממוקם בשכונה שקטה ברובע 3, במרחק קצר מאטרקציות כגון כנסיית הנוטר דאם ודיאמונד פלאזה ללילה. מחירים – החל מ- 160$ ללילה. המלון מספק תה מנחה חינם לאורחים בכל יום אחה”צ.

הו צ'י מין סיטי

District 7 | רובע מספר שבע

זהו אזור עירוני מודרני ומסודר, כ -20 דקות ממרכז העיר. הוא מתאפיין ברחובות נקיים, בשטחים ירוקים ובמתחמי מגורים יוקרתיים. אזור זה פופולרי בקרב תושבים זרים ומציע מגוון של מלונות בסטנדרט בינלאומי, דירות שירות וקניונים מפוארים. 

מיקום - דירוג - נוחות - עלות
הנבחרים | הצעות למקומות לינה

Golden Tree Hotel & Apartment – מלון יפהפה במיקום מעולה, המציע חדרים בסגנון של דירות וסוויטות מאובזרות וכולל את כל השירותים ואפילו מציע אופניים חינם לאורחים. טווח מחירים: המחירים מתחילים בכ-45$ ללילה. המלון גם מספק שירות הסעות חינם למרכז העיר.

The Alcove Library Hotel –  חדרים נעימים בעיצוב ייחודי, מסעדה, בר, טרסת גג ודלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה. המלון כולל עיצוב ייחודי בהשראת ספרייה עם חדרים במוטיב ספרים ואוסף של חומרי קריאה. מיקום: המלון נמצא קרוב לאטרקציות כגון קניון ויוו-סיטי (VivoCity Mall) ובית הספר הבינלאומי סאות’ סייגון (South Saigon International School). טווח מחירים: המחירים מתחילים בכ-70 דולר ללילה. ארוחת בוקר יומית כלולה במחיר.

הו צ'י מין סיטי

District 5 - Cholon | רובע מספר חמש

Cholon – המקום הכי מגניב לשהות בו: רובע מספר 5 ידוע יותר בשם קהולון והוא הצ’יינה טאון של הו צ’י מין סיטי. המשמעות המילולית של Cholon היא “שוק גדול”. זהו אזור תוסס ושוקק חיים עם מורשת תרבותית עשירה. ביתם של פגודות סיניות רבות, שווקים, ואוכל רחוב טעים.

אפשרויות הלינה ברובע 5 נעות בין בתי הארחה זולים למלונות בטווח המחירים הבינוני, המציעים חוויה סוחפת בלב צ’יינה טאון.

פנינה חבויה ברובע מספר חמש

Trieu Quang Phuc Pagoda היא פנינה נסתרת השוכנת בלב Cholon. מקדש בודהיסטי קטן אך מקסים זה מעוטר בארכיטקטורה מורכבת, צבעים תוססים, עיטורים וקישוטים. הוא מציע אווירה שלווה ורגועה, ומספק הצצה למורשת הדתית והתרבותית של הקהילה הסינית המקומית בקהולון.

מיקום - דירוג - נוחות - עלות
הנבחרים | הצעות למקומות לינה

Windsor Plaza Hotel Saigonחדרים וסוויטות נוחים, אפשרויות רבות לסעודה, לרבות מסעדת גג, חדר כושר, בריכה חיצונית, ספא ודלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה. המלון מעוצב בסגנון עכשווי עם נגיעות של השפעות וייטנאמיות. מיקום: ממוקם בלב קהולון (Cholon), במרחק הליכה מאטרקציות כגון שוק בין טאי (Binh Tay) ומקדש תיאן האו (Thien Hau). טווח מחירים: המחירים מתחילים בכ-70 דולר ללילה. המלון מספק שירות הסעות חינם לאזורים פופולריים בעיר.

319 Liên Phường, Q9 – חדרים נעימים, בעיצוב מודרני ופונקציונלי. אין מסעדה אבל יש מטבחון מצויד. מיקום: מספק גישה קלה לאטרקציות כגון שוק אן דונג (An Dong Market) ומקדש תיאן האו (Thien Hau Temple). טווח מחירים: המחירים מתחילים בכ-20 דולר ללילה. 

משפחות שרוצות להתפנק מוזמנות להציץ בוילה המופלאה הזאת – Đồi Sứ VILLA:  המציעה כל מה שאתם רק רוצים (כולל בירכה פרטית וגן שעשועים פרטי לילדים). מחיר: החל – 300$ ללילה…

הו צ'י מין סיטי

Binh Thanh | מחוז בין תאן

בין תאן הוא אזור מתפתח הממוקם צפונית מזרחית לרובע מספר 1. הוא מציע שילוב של קהילות מקומיות ותושבים זרים, בתי קפה אופנתיים וגלריות אמנות. אפשרויות הלינה כאן כוללות מלונות בוטיק, דירות שירות ובתי הארחה. רובע בין תאן מקושר היטב לחלקים אחרים של העיר ומספק חוויה מקומית אותנטית יותר.

פנינה חבויה בבין תאן

מקום מגניב פחות ידוע לראות ולחקור במחוז בין תאן, הוא סייגון אאוטקאסט – Saigon Outcast. זהו חלל חיצוני ייחודי המשלב בית קפה, בר, גלריה לאמנות ומקום לאירועים. הוא חבוי בפינה נסתרת של מחוז בין תאן (Binh Thanh) ומציע אווירה נינוחה ואלטרנטיבית. המקום מארח לעתים קרובות מופעי מוזיקה חיה, תערוכות אמנות, שווקי פשפשים, הקרנות סרטים ואירועים יצירתיים אחרים. זהו מקום נהדר להירגע, וליהנות מסצנת האמנות והמוזיקה המקומית הרחק ממרכז העיר ההומה.

מיקום - דירוג - נוחות - עלות
הנבחרים | הצעות למקומות לינה

Fusion Suites Saigon –  סוויטות מודרניות ומרווחות עם מטבחונים, בריכת גג, חדר כושר, ספא, מסעדה ודלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה. מיקום: ממוקם ברובע בין טאן (Binh Thanh), במיקום נוח ליד ציוני דרך כגון גן החיות והגנים הבוטניים של סייגון (Saigon Zoo and Botanical Gardens) והפארק המרכזי וינהומס (Vinhomes Central Park). טווח מחירים: המחירים מתחילים בכ-280 $ ללילה, כולל ארוחת בוקר.

Norfolk Mansion Luxury Serviced  Apartments – דירות מרווחות ומאובזרות היטב הכוללות מטבח מאובזר במלואו, בריכת שחייה, חדר כושר, סאונה ודלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה. מיקום: ממוקם בקרבת ציוני דרך כגון גן החיות והגנים הבוטניים של סייגון ומתחם הקניות סייגון פרל (Saigon Pearl). טווח מחירים: המחירים מתחילים בכ-350 $ ללילה. המחיר כולל שירות הסעות חינם לאזורים פופולריים בעיר.

?מהי הנקודה הגבוהה ביותר בהו צ'י מין סיטי

 

זהו מלון הוינפרל (שהוא חלק מקומפלקס landmark 81), או יותר נכון – המסעדה שנמצאת על הגג שלו 😊. טפסו למעלה לקומה ה- 81 וצפו בנוף הפנורמי של כל העיר.

הו צ'י מין סיטי
וייטנאם - בתי מלון מיוחדים

הוי אן- מלון הספריה-  Library Hotel

הוי אן מציעה חוויה אינטיליגנטית במיוחד. המלון מציע חדרים (בערך 70$ ללילה) מעוצבים בסגנון גלריה, בריכה על הגג עם נוף פנוראמי וכמובן ספרייה מכובדת המציעה ספרים בכל מיני שפות. ואפילו אפשר להחליף ספרים, כמו בספריה אמיתית :-).

הציצו כאן לפרטים ולתמונות >>

וטיפ אחרון: נכון שהנופים יעשו לכם חשק בלתי פוסק להוציא את המצלמה. אבל אל תשכחו גם לצלם את הרגעים הקטנים, האינטראקציות היומיומיות, המבט, החיוך, החיבוק.